XENONL

Prima ervaring, ondanks geringe levering toch een zorgvuldige afhandeling van de bestelling

Veel communicatie omtrent de aflevering

Tommy s garage

Correcte afhandeling ,, Morimoto koplampen en achterlichten voor mijn Corvette bij xenonl besteld.. prima service. Perfect ontvangen,, aanrader.

I can‘t read dutch, but I‘m very happy about my purchase.

Chantal

Vriendelijk, spoedig antwoord en de tijd genomen voor mijn probleem. Door middel van filmpjes laten zien via de mail kon ik geholpen worden door het juiste product te bestellen!

Ik wist niet welke lamp ik moest bestellen voor mijn auto. Ik kreeg uitleg via de mail hoe ik dit het best kon controleren (of de lamp zelf stuk was of de starter) ik heb 2 filmpjes toegestuurd waarop jullie konden zien dat het de starter was! Super snelle reactie en veel duidelijkheid

Gegruiks aanwijzing bijvoegen

Joop

Goede service en product kwaliteit

Goed bedrijf maakt waar wat er gezegd wordt

Marco

Xenonset 6000k gekocht in 2016. Goede service nadat lamp defect was geraakt. Onlangs losse ballast gekocht (reserve). Heb overigens nu elders losse lamp (reserve) bijgekocht.
Ik zag corrosie...

Service

Stekker H7C lamp ......

Lampjes besteld,geplaatst, Maar geeft foutmelding. Contact gehad via e-mail kon de lampjes terug sturen en verzendkosten werden ook vergoed,zeer klantvriendelijk, jammer dat de lampjes foutmelding...

Zeer klantvriendelijk.