Levering

Iris

Mooie website met prachtige artikelen, goede foto's

Fijn gesprek met degene die mij hielp

nvt

Norine de Waal/Tunstall B.V.

Uitstekend, snel handelen

Snel handelen
Correcte levering zoals afgesproken

QC management systems

Prima service, komt afspraken na. Draagt bij aan de kerstvreugde !

Breed assortiment, voor ieder wat wils.

Leuke, persoonlijke benadering door het team. Als je een vraag stelt krijg je direct antwoord. Producten zijn mooi en de website is erg overzichtelijk. Mensen vinden het leuk om zelf hun... Leuke, persoonlijke benadering door het team. Als je een vraag stelt krijg je direct antwoord. Producten zijn mooi en de website is erg overzichtelijk. Mensen vinden het leuk om zelf hun kerstgeschenk te mogen uitzoeken bij dit bedrijf.

Uitstekende dienstverlening en service. Snelle levering en duidelijke facturatie

Nee niets, ik wilde dat elk bedrijf zo toegankelijk en benaderbaar was

Dorine Zaal -VO-Raad

Prima, wordt op tijd geleverd, ziet er verzorgd uit, komen afspraken snel na, flexibel

overzichtelijk, snel, flexibel

nee, er blijft altijd natuurlijk vraag naar een nog grotere keuze, maar jullie aanbod is al zeer uitgebreid

Lotte M

Alles was duidelijk en werkte goed op de website.

Website werkte goed, duidelijk met de punten verdeling en categorien. Bezorging ook netjes.

Iets meer 'actuele' boeken en dvd's bv. En wat meer beauty producten, bv meer keuze uit geurtjes of make-up oid.
Vond veel keuzes beetje achterhaald.

Stichting Lijn 83 primair onderwijs

Een goede en snelle service

Snelle reactie bij vragen cq opmerkingen.

Neen, zo blijven.

RedBlue IT Professionals B.V.

Wij hebben hen in 2016 mooie Rituals pakketten laten verzorgen en dat was TOP!

Mooie producten en heldere en snelle terugkoppeling.
Ook de levering was prima in orde!
Al met al een aanrader dus!

Sisow B.V.

Goed, eenvoudig en vakkundig

Op een gemakkelijke manier management te ontzorgen door een compleet scala van artikelen te bieden.

SKBA

Wij bestellen al jaren, naar volle tevredenheid, onze kerstpakketten via X-masgiftsonline. Op deze manier kunnen we zelf het hele pakket naar onze eigen wens samenstellen. Ook onze werknemers zijn... Wij bestellen al jaren, naar volle tevredenheid, onze kerstpakketten via X-masgiftsonline. Op deze manier kunnen we zelf het hele pakket naar onze eigen wens samenstellen. Ook onze werknemers zijn erg tevreden.

- Zelf kunnen samenstellen van een pakket uit de vele producten op de website
- Snelle en goede behandeling van vragen
- Juiste levering van de pakketten

Meerwaarde zou zijn wanneer het zoeken in de vele producten makkelijker en overzichtelijker zou kunnen.