Levering

Jacqueline

Veel keuze, gevarieerd aanbod, snelle levering

origineel aanbod voor de kleine beurs

prima zo, houden zo

APM bv

Goede service en gemakkelijke afwerking

Keurig ingepakt
Kopie factuur wordt per mail verzonden

De verzendkosten vind ik aan de hoge kant
Die zijn te veel

verbruggen

Prima geregeld, op de afgesproken geleverd, bestelling helemaal kompleet

duidelijk, nakomen van gemaakte afspraak.

Robertpack

Voor het eerst hier onze Kerstpakketten besteld. Ik had online 4 keuzepakketten klaar laten zetten waaruit onze medewerkers konden kiezen. Dit werkte allemaal perfect! Duidelijke uitleg, snel... Voor het eerst hier onze Kerstpakketten besteld. Ik had online 4 keuzepakketten klaar laten zetten waaruit onze medewerkers konden kiezen. Dit werkte allemaal perfect! Duidelijke uitleg, snel schakelen, uitstekende service

Snelle reactie op vragen, opmerkingen etc. Ze doen wat ze beloven!

Fit20 Hilversum

Bestelling is prima afgehandeld en op tijd geleverd. Het telefonisch contact was erg plezierig. Zeker aan te raden.

Snelle levering, klein foutje direct rechtgezet.

houthandel de vechtstreek

Zeer goed en vriendelijk

wij kopen een klein aantal pakketten en dat is geen probleem. keurig op tijd geleverd

Rixt Bonte Vereniging VNO-NCW MKB-Nederland

Het is ieder jaar weer prettig om met X-masgiftsonline samen te werken, ook de ontvangers zijn al enkele jaren blij met het pakket wat ze helemaal naar wens kunnen samenstellen en dat met zo'n... Het is ieder jaar weer prettig om met X-masgiftsonline samen te werken, ook de ontvangers zijn al enkele jaren blij met het pakket wat ze helemaal naar wens kunnen samenstellen en dat met zo'n enorme ruime keus aan producten!

Bij vragen wordt er altijd supersnel gereageerd, dit is echt uniek!

Geen verbeterpunten!

Hydroflex Hydraulics BV

De bestelling van kerstpakketten ging heel vlot en ook het telefonisch contact verliep prettig.
Bij levering ontbrak de helft van de pakketten , maar na telefonisch contact met X-masgiftsonline werd snel duidelijk dat een pallet bij de transporteur was blijven staan. Deze werd de volgende dag alsnog geleverd. Top geregeld.
De kerstpakketten vielen ook erg in de smaak bij onze medewerkers.

Vlotte procedure.
Ook de mogelijkheid van het toevoegen van een persoonlijke boodschap aan de pakketten was voor ons belangrijk.
Snelle reactiesnelheid op vragen.

Er zou iets meer gecommuniceerd mogen worden na het plaatsen van de order.
De bevestigingsmail van de order ziet er niet echt professioneel uit. De bijgevoegde pdf echter weer wel.
Er zou iets meer gecommuniceerd mogen worden na het plaatsen van de order.

Ook zou er meteen een factuur meegestuurd moeten worden; er moet immers vooraf betaald worden. Wij hebben zelf even contact moeten opnemen om de factuur in ons bezit te krijgen.

Het zou prettig zijn om nog een keer de afgesproken leverdatum bevestigd te krijgen (paar weken van te voren bijvoorbeeld).

MDE Machinebouw

Gemakkelijke site en een fluitje van een cent om de producten te bestellen.

Gemakkelijk te bestellen en de afspraak exact nagekomen

Het zou handig zijn als je besteld, dat je eerst een mail krijg dat bestelling ontvangen is en of het klopt. Nu heb ik er even achter aangebeld omdat het bijna te gemakkelijk ging allemaal.

H.Beekes/VNO NCW West

Prima en persoonlijke samenwerking!

Bij vragen altijd snel antwoord en maatwerk