Levering

Marco Joosten

Positief, problemen worden opgelost en ze houden zich aan de afspraken.

keuze, afwikkeling

betere communicatie over aflevering

Ciska Dijks

Wij hebben afgelopen jaar voor het eerst bij X-masgiftsonline besteld en het is ons goed bevallen. Claudia is zeer servicegericht en wij hebben alleen maar enthousiaste reacties van onze medewerkers... Wij hebben afgelopen jaar voor het eerst bij X-masgiftsonline besteld en het is ons goed bevallen. Claudia is zeer servicegericht en wij hebben alleen maar enthousiaste reacties van onze medewerkers ontvangen. Met name ook over het assortiment.

Zeer groot assortiment en dus voor ieder wat wils.

Yvonne Veldhuizen, Veldhuizen Grafisch Effect

Hele fijne en goede service.
Hele fijne en goede service.
Bij vragen heel snel een reactie zelfs in het weekend. Wij wilde een paar weken na onze bestelling nog andere pakketten erbij. Mailtje gestuurd en het werd gelijk geregeld.
In de drukke december tijd ook op tijd alles correct geleverd.

Snelle reactie
Nette service
Op tijd geleverd
Hoop keuze van mooie pakketten

Het is een hele fijne site, waar je doormiddel van punten je mandje kunt vullen. Ik vind het ideaal, je geeft een budget aan en daar kun je zelf mee spelen hoe je het pakket aankleed.

Goede levering, alles mooi in de doos.

Wij hadden bordjes van Blond Amsterdam en helaas stond overal de prijs nog achterop. Dat is het enige verbeterpunt wat ik kan benoemen.

Wij hebben positieve ervaringen met X-masgiftsonline. Wij hebben hier nu 2 jaar achtereenvolgend de kerstpakketten voor onze medewerkers besteld. Positief hierin is dat iedere medewerker zijn eigen... Wij hebben positieve ervaringen met X-masgiftsonline. Wij hebben hier nu 2 jaar achtereenvolgend de kerstpakketten voor onze medewerkers besteld. Positief hierin is dat iedere medewerker zijn eigen keuze kan maken en er geen onnodige verspilling van producten is.

Goede directe en persoonlijke communicatie. Vragen werden snel en zorgvuldig beantwoord en instructies waren duidelijk.

Rieneke van Tongeren

Super snelle vraaggerichte service, voor ieder wat wils, ideaal!

Wat ik echt fantastisch vind is de snelle communicatie, het meedenken en waar nodig oplossen.

Heb ik zo niet, maar altijd goed om ruimte voor te houden;)

Wij waren laat met bestellen, maar er werd door X-masgiftsonline nog aan alle kanten mee gewerkt en gedacht. We mochten zelfs nog even langs komen om te kijken naar het pakket wat we online hadden... Wij waren laat met bestellen, maar er werd door X-masgiftsonline nog aan alle kanten mee gewerkt en gedacht. We mochten zelfs nog even langs komen om te kijken naar het pakket wat we online hadden uitgekozen. Alles is vlot en volgens afspraak netjes uitgeleverd en iedereen was dit jaar heel erg blij met zijn kerstpakket.

Goede prijskwaliteit verhouding

Geen op of aanmerkingen

Ging gemoedelijk en ook persoonlijk!

Duidelijkheid

Fantastisch!

Goede service, snelle reactie op berichten en fijne samenwerking

Als ik al een tip kan bedenken is dat wat meer variateit aanbieden in de verpakkingsmogelijkheden van de voucher, maar dat is een detail.

Denken mee, snelle levering, mooie pakketten.

Claudia denkt mee en past de pakketten naar wensen/aantallen aan.