Henk

Beetje jammer dat er geen voorraadvermelding op de site staat. Na mijn bestelling niets meer gehoord. Na een telefoontje naat WTW bleek er iets te zijn fout gegaan met de mail en het artikel bleek... Beetje jammer dat er geen voorraadvermelding op de site staat. Na mijn bestelling niets meer gehoord. Na een telefoontje naat WTW bleek er iets te zijn fout gegaan met de mail en het artikel bleek niet op voorraad. Misschien handig als op dit op de website wordt vermeld. . Verder wel een aardige medewerker en de website ziet er prima uit.

Duidelijke site

Goede prijs, snelle levering

Goede prijs, snelle levering

Nieuwe filters voor mijn luchtverwarming besteld.

Snel Professioneel Direct

Particuliere koper.

Goed product en goede site. Snelle levering.

Ik kon op de site snel vinden wat ik nodig had.

Henk

Snelle levering en goede communicatie

Goede produkten redelijke prijs

Prima webshop

T.R Ventilatie

Snelle service en levering!

Ik ga hier vaker bestellen

Kristof raabe

Zeer goed

Correctheid, beschikbaarheid producten, leveringstijd

A.Gercama

Uiteindelijk was de bestelling correct Maar de verzending met DPD was een ramp. DPD loog 3 keer: 1. ze beweerden dat we niet thuis waren op het aangegeven tijdstip. Niet terecht! 2. ze beweerden dat... Uiteindelijk was de bestelling correct Maar de verzending met DPD was een ramp. DPD loog 3 keer: 1. ze beweerden dat we niet thuis waren op het aangegeven tijdstip. Niet terecht! 2. ze beweerden dat het pakket opgehaald was bij het depot: niet terecht! 3. ze beweerden dat het pakket bij ons was bezorgd! En dan sturen ze het pakket retour naar de filtershop

het bestelde product is volgens de bestelling en ziet er goed uit

Microz

Goede en snelle afhandeling.

Alles