Rob Bex

Goede klande service en overzichtelijke site

Snel ,vriendelijk

K Ruiter

Prima ervaring. Heb mijn product nog niet binnen, want die is vertraagd. Kan gebeuren.

Wel is het inmiddels twee weken geleden en daarom heb ik nu al twee emails van de Feedback Company in mijn inbox. Ik was van plan om na het ontvangen van mijn product een review achter te laten, maar aangezien jullie dus blijkbaar iedere week opnieuw gaan herinneren, maak ik daar nu maar gebruik van.

Door Corona heb ik in de afgelopen week meer dan 15 online bestellingen gedaan bij diverse webshops. Als ze allemaal kozen voor zo'n vervelende partner als Feedback Company, dan had ik nu dus 30 emails gehad die niets met mijn bestelling te maken hebben.

Het mooie van alles is dat ik een airco reiniger nodig heb die écht de stank uit mijn airco haalt. Ik had -als het echt werkt- dus zeker een positieve review achter gelaten, want veel middelen werken blijkbaar dus niet.

Ik ga nu het vakje sterke punten invullen hieronder, want die is verplicht zie ik. Wel vreemd dat er enkel een vakje voor de sterke punten is. Je zou bijna denken dat Feedback Company geld vraagt om manipulatief positieve reviews te.... Nee laat maar, dat zal ik wel verzinnen.

Bedankt.

Goede spam-partner (Feedback Company)

Marian Zoon

Prima, goede service

goede service

Eddy Koning

Super

Levering zeer correct en tss de uren

Thijs koppers

GEEEN PROBLEEM SNEL GEREGELD

GA ZO DOOR

Dirk Herteleer

Na bestelling, snelle mededeling dat levering later ging zijn.
Met alle begrip daarvoor.

Prijs

Harry Noord

Nog weinig ervaring, was de eerste keer

Snelle levering en goede verpakking