Je aankoop wordt beschermd

7.1/10
7.7/10
7.9/10
7.4/10

Prima service, daar waar via andere boekingsmogelijkheden het regelmatig mis gaat.

Helle

Tot nu toe goed

edwin

Snel en klantvriendelijk

overzichtelijk

geen stoelreservering in het vliegtuig....

marcel wintershoven

Tot heden prima

alles heel duidelijk prima

ben zeer tevreden

Beste Marcel,

Bedankt voor het delen van uw feedback. Dit wordt erg gewaardeerd!

Catharina van Bemmel

Fantastische service! Ik had iets verkeerd gedaan bij het boeken, ze hebben het ticket kosteloos geannuleerd en ik had het geluk dat ik voor hetzelfde geld een nieuw ticket boeken. Door de...

Ik kreeg niet het gevoel dat ik op moest schieten met mijn vragen ook al was het erg druk.

Misschien iets kortere wachttijden, maar ivm kerst zal het wel erg druk zijn.

Beste Catharina,

Bedankt voor het delen van uw feedback. Dit wordt erg gewaardeerd.

Het doet ons goed om te vernemen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Daarnaast zijn we blij dat wij kosteloos een wijziging voor u hebben kunnen organiseren en wensen wij u een goede reis toe. Bedankt voor het vertrouwen!

WTC.nl

Goede, duidelijke informatie gekregen voor onze voorgenomen camperreis. Intensief mailcontact gehad en mijn vragen werden snel, correct en met geduld beantwoord. Ook de prijs was uiteindelijk weer...

Duidelijk reisvoorstel en prijs.
Snelle reactie op mijn mails.
klantvriendelijk.

Beste,

Bedankt voor het delen van uw feedback. Dit wordt erg gewaardeerd.

We zijn blij om te vernemen dat u tevreden bent met onze dienstverlening en het aanbod. Wij waarderen uw vertrouwen in onze organisatie en wensen u een mooie reis toe.

WTC.nl

Vriendelijk, ervaren en zeer behulpzaam

Ervaring en kennis zijn toch wel heel belangrijk en dat hebben ze bij WTC

Beste,

Bedankt voor het delen van uw feedback.

Daarnaast waarderen wij uw vertrouwen in onze organisatie enorm.

Lisette

Super, duidelijke site en als je doorklikt op de gekozen reis is hij gewoon nog beschikbaar. Dit itt tot andere sites!

Duidelijke kosten

Beste Lisette,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.
We zijn blij te vernemen dat je tevreden bent met onze website en dienstverlening.

Vliegtickets.nl

Stef Pillaert

Alle contact met WTC verliep zeer vlot en snel, ook voor bijkomende vragen.

snel antwoord op alle vragen, zeer behulpzaam.

Wij deden een RV-trip (camper) met camper gehuurd bij "Cruise America", vlucht heen en terug Las Vegas. Totaal 18 dagen. We hebben een fantastische reis gehad, maar toch onderstaande bemerkingen:
*voorgesteld parkoers op de website klopt niet helemaal, zeker niet qua afstanden.
*Bij aankomst in hotel bleek slechts voor 4 personen geboekt, niet voor de gevraagde 5. Maar werd direct rechtgezet.
*Resort fee hotel Las Vegas van 60 dollar vonden wij toch wel vrij veel.
*Wij hadden camper voor 7 personen (C30), maar zelfs daar zijn de bedden eigenlijk niet geschikt voor 5 volwassenen: de tafel en de sofa die omgebouwd moeten worden, zijn echt te kort als bed voor volwassenen.
*RV Cruise America helemaal niet schoongemaakt, gordijntjes zelfs erg vies (nog nooit gewassen?). Ook is interieur hier en daar aan vernieuwing toe (kastdeurtjes die uit de hengsels vallen, koelkastdeur die volledig loskomt, ...).
*grootste gebrek RV: koelkast totaal ongeschikt voor warme klimaat aldaar. Je kan dus in volle zomer zeker geen in kopen doen voor een paar dagen, koelkast trekt dit echt niet!
*Airco in dak RV zeer luidruchtig, bijna onmogelijk om 's nachts te laten draaien, hoewel dit in volle zomer echt wel nodig is. En krijgt de achterste kamer helemaal niet koel, zelfs niet indien volledige nacht laten draaien.
*Airco tijdens rijden (dus van chauffeurscabine) totaal niet in staat om binnenruimte te koelen tijdens rijden.

Obaida

Vraag? ik heb op WTC gezien dat er een vlucht (inclusief autohuur) in Vegas, maar mijn vraag is. Kan ik deze website vertrouwen en hierop boeken omdat ik ook héél wat negatieve beoordelingen gelezen...

Beste Obaida,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Naast dat je via onze website de reservering (voor een fly & drive) kan maken, is het ook mogelijk om een reservering te maken via één van onze reisspecialisten. Zij hebben een ruime kennis en reiservaring en kunnen u ook van tips en tricks voorzien voor de reis.

Wij hopen u van dienst te mogen zijn!