7.5/10
7.1/10
7.7/10
7.8/10
7.4/10

Goede, duidelijke informatie gekregen voor onze voorgenomen camperreis. Intensief mailcontact gehad en mijn vragen werden snel, correct en met geduld beantwoord. Ook de prijs was uiteindelijk weer...

Duidelijk reisvoorstel en prijs.
Snelle reactie op mijn mails.
klantvriendelijk.

Vriendelijk, ervaren en zeer behulpzaam

Ervaring en kennis zijn toch wel heel belangrijk en dat hebben ze bij WTC

Lisette

Super, duidelijke site en als je doorklikt op de gekozen reis is hij gewoon nog beschikbaar. Dit itt tot andere sites!

Duidelijke kosten

Beste Lisette,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.
We zijn blij te vernemen dat je tevreden bent met onze website en dienstverlening.

Vliegtickets.nl

Stef Pillaert

Alle contact met WTC verliep zeer vlot en snel, ook voor bijkomende vragen.

snel antwoord op alle vragen, zeer behulpzaam.

Wij deden een RV-trip (camper) met camper gehuurd bij "Cruise America", vlucht heen en terug Las Vegas. Totaal 18 dagen. We hebben een fantastische reis gehad, maar toch onderstaande bemerkingen:
*voorgesteld parkoers op de website klopt niet helemaal, zeker niet qua afstanden.
*Bij aankomst in hotel bleek slechts voor 4 personen geboekt, niet voor de gevraagde 5. Maar werd direct rechtgezet.
*Resort fee hotel Las Vegas van 60 dollar vonden wij toch wel vrij veel.
*Wij hadden camper voor 7 personen (C30), maar zelfs daar zijn de bedden eigenlijk niet geschikt voor 5 volwassenen: de tafel en de sofa die omgebouwd moeten worden, zijn echt te kort als bed voor volwassenen.
*RV Cruise America helemaal niet schoongemaakt, gordijntjes zelfs erg vies (nog nooit gewassen?). Ook is interieur hier en daar aan vernieuwing toe (kastdeurtjes die uit de hengsels vallen, koelkastdeur die volledig loskomt, ...).
*grootste gebrek RV: koelkast totaal ongeschikt voor warme klimaat aldaar. Je kan dus in volle zomer zeker geen in kopen doen voor een paar dagen, koelkast trekt dit echt niet!
*Airco in dak RV zeer luidruchtig, bijna onmogelijk om 's nachts te laten draaien, hoewel dit in volle zomer echt wel nodig is. En krijgt de achterste kamer helemaal niet koel, zelfs niet indien volledige nacht laten draaien.
*Airco tijdens rijden (dus van chauffeurscabine) totaal niet in staat om binnenruimte te koelen tijdens rijden.

Obaida

Vraag? ik heb op WTC gezien dat er een vlucht (inclusief autohuur) in Vegas, maar mijn vraag is. Kan ik deze website vertrouwen en hierop boeken omdat ik ook héél wat negatieve beoordelingen gelezen...

Beste Obaida,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Naast dat je via onze website de reservering (voor een fly & drive) kan maken, is het ook mogelijk om een reservering te maken via één van onze reisspecialisten. Zij hebben een ruime kennis en reiservaring en kunnen u ook van tips en tricks voorzien voor de reis.

Wij hopen u van dienst te mogen zijn!

WTC.nl

Super! Net geboekt nu heel veel zin in de reis

Ik ben niet zo handig met internet dus heb ouderwets gebeld. Werkt ook prima!

Beste,

Hartelijk dank voor uw feedback! Dit wordt enorm gewaardeerd.

Het doet ons erg goed om te vernemen dat u tevreden bent over de dienstverlening van onze organisatie. Wij wensen u een hele fijne reis toe!

WTC.nl

Onze vertrek datum was 14-07-2017en terugkomst04-08-2017.Na een ticket te hebben gevonden en betaalt te hebben krijgen we aan het eind te zien: ''Geen vluchten gevonden''. Als we bellen word ons...

Beste,

Hartelijk dank voor uw feedback!

Het is spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent over de dienstverlening van onze organisatie en dat er per abuis verkeerde vluchten zijn gereserveerd.

Inmiddels hebben wij contact met u gehad en u helaas moeten informeren dat de vluchten door de hoofdboeker op andere data zoals door u genoemd zijn gereserveerd. Wij hebben de vluchten handmatig ingeboekt conform de reserveringsdetails die wij van de hoofdboeker hebben ontvangen. Dit is een heenreis op 14 juni 2017 en een terugreis op 4 juli 2017.

Air Arabia staat een wijziging van de vlucht(en) toe, mits er vluchten beschikbaar zijn. Wij hebben u hierover reeds advies gegeven. Bij het niet gebruikmaken van de vlucht(en) of een annulering van de vluchten, zal de luchtvaartmaatschappij helaas geen restitutie uitkeren.

U heeft tevens een e-mail naar onze Customercare afdeling verstuurd. Hierop zult u spoedig een reactie van ons ontvangen.

pham Jasmin

Snel en duidelijk .goed ik .zal binnkort weer onlineboeking voor volgende vlieg

Beste Pham Jasmin,

Hartelijk dank voor uw feedback!

We zijn erg blij om te vernemen dat u tevreden bent met onze dienstverlening en dat u voornemens bent om toekomstige reserveringen weer via WTC te maken.

Bedankt voor het vertrouwen!

K. Vellinga

Ik heb recent een vlucht geboekt via WTC. Na betaling werden datum en tijd keurig vermeld.
Mijn verbazing was dan ook groot dat ik anderhalve dag later een mail van WTC heb ontvangen waar een...

Algehele afhandeling problemen / klachten (oa verantwoordelijkheid nemen en belofte nakomen).

Beste K. Vellinga,

Bedankt voor uw feedback.

Wij betreuren de situatie die is ontstaan enorm en willen hier nogmaals onze oprechte excuses voor aanbieden. Inmiddels heeft u een e-mail ontvangen met excuses voor de fout die door een reisspecialist is gemaakt en is het totaalbedrag terug gestort naar uw rekening.

Lukort

De mobiele versie is totaal ongeschikt voor gebruik. In plaats van elders te boeken hebben we toch de laptop maar weer tevoorschijn gehaald en alsnog een boeking kunnen maken. Dat kan véél beter

geen sterke punten

probeer zelf eens een boeking te maken via een mobieltje

Beste heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Wij zijn continu bezig met het verbeteren en optimaliseren van onze dienstverlening en systemen, en uw feedback draagt hieraan bij.

Het is spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent met de mobiele versie van onze website. Wij zullen onderzoeken of en hoe/waar hierin verbetering mogelijk is.