WTC.nl

WTC.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop WTC.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1199
7.6/10
Goed (8/10)
84 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen WTC.nl met 7.6/10. Gebaseerd op 1199 ervaringen.

pham Jasmin
pham Jasmin
Score voor WTC.nl:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snel en duidelijk .goed ik .zal binnkort weer onlineboeking voor volgende vlieg.

K. Vellinga
Onacceptabel (1/10)
K. Vellinga

Algehele afhandeling problemen / klachten (oa verantwoordelijkheid nemen en belofte nakomen).

Beste K. Vellinga,

Bedankt voor uw feedback.

Wij betreuren de situatie die is ontstaan enorm en willen hier nogmaals onze oprechte excuses voor aanbieden. Inmiddels heeft u een e-mail ontvangen met excuses voor de fout die door een reisspecialist is gemaakt en is het totaalbedrag terug gestort naar uw rekening.

Score voor WTC.nl:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Ik heb recent een vlucht geboekt via wtc. na betaling werden datum en tijd keurig vermeld. .
mijn verbazing was dan ook groot dat ik anderhalve dag later een mail van wtc heb ontvangen waar een andere vlucht staat vermeld. na bellen en doorsturen van de eerste bevestiging, geven ze aan dat het hier waarschijnlijk gaat om een fout. ik moest daarom zelf een nieuw een duurder ticket boeken. maar goed ze beloven op schift (via email) dat ik mijn geld binnen 5 dagen zal terugkrijgen. .
nadat het geld na 5 dagen nog niet binnen was heb ik contact gezocht. hun reactie: de belofte was een foutje en ik moet maar wachten tot de vliegtuigmaatschappij een refund goedkeurt (hopelijk na 3 maanden tot een half jaar). het feit dat zulke fouten worden gemaakt geeft al stof tot nadenken, maar dat wtc zo omgaat met dit soort situaties geeft aan dat zij absoluut niet te vertrouwen zijn. en dan noem ik nog niet eens de moeite dit het kost om hen te bereiken (flinke betaalde wachttijden). en dan te bedenken dat ik juist dacht om voor zekerheid te gaan qua boeking en service. .
ik heb al begrepen van veel mensen dat je veel beter via google flight direct kan boeken bij vliegtuigmaatschappijen. dit geeft maar weer eens aan dat dit waar is. dus blijf nogmaals uit de buurt bij dit soort tussenpersonen!!.

Lukort
Zeer slecht (2/10)
Lukort

geen sterke punten

probeer zelf eens een boeking te maken via een mobieltje

Beste heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Wij zijn continu bezig met het verbeteren en optimaliseren van onze dienstverlening en systemen, en uw feedback draagt hieraan bij.

Het is spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent met de mobiele versie van onze website. Wij zullen onderzoeken of en hoe/waar hierin verbetering mogelijk is.

Score voor WTC.nl:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

De mobiele versie is totaal ongeschikt voor gebruik. in plaats van elders te boeken hebben we toch de laptop maar weer tevoorschijn gehaald en alsnog een boeking kunnen maken. dat kan véél beter.

Sjoerd Jansen
Onvoldoende (4/10)
Sjoerd Jansen

Boekingsgemak.

€20 korting na aanschaf servicepas van €4,50 is alleen geldig na aanschaf abonnement van 15 euro per maand, dit wordt vooraf niet aangegeven.
Wanneer je na de gratis termijn van 30 dagen je €20 euro wil verzilveren ben je dus al €15 euro aan abonnementskosten kwijt.
Schaamteloze marketingtruc.

Beste Sjoerd,

Bedankt voor jouw feedback!

Het betreurt ons te vernemen dat je ontevreden bent met de dienstverlening van onze organisatie.

Bij het maken van de reservering heb je een servicepakket afgesloten. Daarbij is o.a. inbegrepen dat je een kortingsvoucher t.w.v. EUR 20,- ontvangt. Deze kortingsvoucher ontvangt je na afloop per e-mail. Deze kortingsvoucher staat geheel los van de samenwerking met Winkelen & Sparen waarnaar je refereert. Je hoeft geen lid te worden van dit programma om de kortingsvoucher van het servicepakket in ontvangst te nemen.

Winkelensparen.nl is een partij waarmee wij een samenwerking hebben, het is een online spaarprogramma waarmee men 10% korting krijgt wanneer men online winkelt bij populaire retailers. Klanten krijgen deze cashback direct op hun rekening gestort wanneer men meer dan EUR 5 per maand heeft gespaard. Na een aankoop via onze website, www.wtc.nl, ontvang je een aanbod om een cashback beloning te krijgen voor een eerstvolgende aankoop op de website. Door op de button te klikken kom je op de inschrijfpagina van Winkelen & Sparen terecht. Hierop staat nadrukkelijk vermeld dat – om in aanmerking te komen voor deze cashback – men lid dient te worden van het spaarprogramma.

Wij hopen de kwestie enigszins te hebben verduidelijkt. De kortingsvoucher ter waarde van EUR 20,- kan ingewisseld worden op een toekomstige reservering via onze website.

Score voor WTC.nl:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Na een moeizame eerdere boeking toch een ticket geboekt om een tegoedbon te verzilveren. daarna wederom teleurgesteld geraakt na onderstaande situatie.

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor de positieve feedback!
Dit wordt erg gewaardeerd.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Alles is duidelijk, snel afhandeling.

Beste,

Bedankt voor de positieve feedback!

Wij zijn blij te vernemen dat je tevreden bent met onze dienstverlening.
Namens het team van WTC.nl alvast een fijne reis gewenst!

Score voor WTC.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik zou met de feestdagen afglopen jaar op vakantie gaan, maar kreeg een ongeluk. geld voor het ticket werd snel geretourneerd. nu ga ik eind mei weer en wilde in europa overstappen en een offerte gevraagd. erg blij hiermee.

Zeer slecht (2/10)

Totaal geen

Nooit hier boeken

Beste heer, mevrouw,

Het is spijtig te vernemen dat u ontevreden bent met de dienstverlening van onze organisatie. Wij hebben ook uw klacht telefonisch in ontvangst genomen en onze Customercare afdeling ontfermd zich hierover. Spoedig zult u hierover bericht van ons ontvangen.

Score voor WTC.nl:1/5

In 1 woord waardeloos.

Uitstekend (10/10)

Goede suggesties en toegesneden feedback

Beste,

Bedankt voor jouw positieve feedback!
Onze waardering is groot!

Snelle kundige afhandeling.

Rex
Rex

Overzichtelijke site

Beste Rex,

Bedankt voor jouw feedback!

Wij zijn blij te vernemen dat je tevreden bent met onze website en dienstverlening.

Score voor WTC.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Alles overzichtelijk en snel on-line te regelen.

Olaf
Olaf

Snelle terugkoppeling op mijn vraag met helder prijsoverzicht.

Beste Olaf,

Bedankt voor jouw feedback!

We zijn erg blij te vernemen dat je tevreden bent over onze dienstverlening.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik werd snel geholpen, professioneel en de reis was binnen korte tijd geboekt zonder problemen!.

Bedrijfsinformatie

WTC.nl is sinds 1983 een van de grootste zelfstandige reisorganisaties van Nederland. In de laatste 29 jaar is WTC.nl een begrip door geheel Nederland op het gebied van vliegreizen.
Adres
Suikersilo Oost 41