WTC.nl

WTC.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop WTC.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1203
7.6/10
84 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen WTC.nl met 7.6/10. Gebaseerd op 1203 ervaringen.

Stef Pillaert
Voldoende (6/10)
Stef Pillaert

snel antwoord op alle vragen, zeer behulpzaam.

Wij deden een RV-trip (camper) met camper gehuurd bij "Cruise America", vlucht heen en terug Las Vegas. Totaal 18 dagen. We hebben een fantastische reis gehad, maar toch onderstaande bemerkingen:
*voorgesteld parkoers op de website klopt niet helemaal, zeker niet qua afstanden.
*Bij aankomst in hotel bleek slechts voor 4 personen geboekt, niet voor de gevraagde 5. Maar werd direct rechtgezet.
*Resort fee hotel Las Vegas van 60 dollar vonden wij toch wel vrij veel.
*Wij hadden camper voor 7 personen (C30), maar zelfs daar zijn de bedden eigenlijk niet geschikt voor 5 volwassenen: de tafel en de sofa die omgebouwd moeten worden, zijn echt te kort als bed voor volwassenen.
*RV Cruise America helemaal niet schoongemaakt, gordijntjes zelfs erg vies (nog nooit gewassen?). Ook is interieur hier en daar aan vernieuwing toe (kastdeurtjes die uit de hengsels vallen, koelkastdeur die volledig loskomt, ...).
*grootste gebrek RV: koelkast totaal ongeschikt voor warme klimaat aldaar. Je kan dus in volle zomer zeker geen in kopen doen voor een paar dagen, koelkast trekt dit echt niet!
*Airco in dak RV zeer luidruchtig, bijna onmogelijk om 's nachts te laten draaien, hoewel dit in volle zomer echt wel nodig is. En krijgt de achterste kamer helemaal niet koel, zelfs niet indien volledige nacht laten draaien.
*Airco tijdens rijden (dus van chauffeurscabine) totaal niet in staat om binnenruimte te koelen tijdens rijden.

Score voor WTC.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Alle contact met wtc verliep zeer vlot en snel, ook voor bijkomende vragen.

Obaida
Matig (5/10)
Obaida

Beste Obaida,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Naast dat je via onze website de reservering (voor een fly & drive) kan maken, is het ook mogelijk om een reservering te maken via één van onze reisspecialisten. Zij hebben een ruime kennis en reiservaring en kunnen u ook van tips en tricks voorzien voor de reis.

Wij hopen u van dienst te mogen zijn!

Score voor WTC.nl:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vraag? ik heb op wtc gezien dat er een vlucht (inclusief autohuur) in vegas, maar mijn vraag is. kan ik deze website vertrouwen en hierop boeken omdat ik ook héél wat negatieve beoordelingen gelezen heb ... .
mvg, .
obaida isarti.

Uitstekend (10/10)

Ik ben niet zo handig met internet dus heb ouderwets gebeld. Werkt ook prima!

Beste,

Hartelijk dank voor uw feedback! Dit wordt enorm gewaardeerd.

Het doet ons erg goed om te vernemen dat u tevreden bent over de dienstverlening van onze organisatie. Wij wensen u een hele fijne reis toe!

Score voor WTC.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super! net geboekt nu heel veel zin in de reis.

Zeer slecht (2/10)

Beste,

Hartelijk dank voor uw feedback!

Het is spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent over de dienstverlening van onze organisatie en dat er per abuis verkeerde vluchten zijn gereserveerd.

Inmiddels hebben wij contact met u gehad en u helaas moeten informeren dat de vluchten door de hoofdboeker op andere data zoals door u genoemd zijn gereserveerd. Wij hebben de vluchten handmatig ingeboekt conform de reserveringsdetails die wij van de hoofdboeker hebben ontvangen. Dit is een heenreis op 14 juni 2017 en een terugreis op 4 juli 2017.

Air Arabia staat een wijziging van de vlucht(en) toe, mits er vluchten beschikbaar zijn. Wij hebben u hierover reeds advies gegeven. Bij het niet gebruikmaken van de vlucht(en) of een annulering van de vluchten, zal de luchtvaartmaatschappij helaas geen restitutie uitkeren.

U heeft tevens een e-mail naar onze Customercare afdeling verstuurd. Hierop zult u spoedig een reactie van ons ontvangen.

Score voor WTC.nl:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Onze vertrek datum was 14-07-2017en terugkomst04-08-2017.na een ticket te hebben gevonden en betaalt te hebben krijgen we aan het eind te zien: ''geen vluchten gevonden''. als we bellen word ons vertelt dat er een storing was het word handmatig ingevuld. dit is ook gedaan maar inplaats van 14-07-2017 is er 14-06-2017ingevuld dit is vandaag om 20:20 uur. na gebeld te hebben word ons vertelt dat ze niks kunnen doen etc. geld en vakantie kwijt. eerste en laatste keer dat ik hier boek.

pham Jasmin
pham Jasmin

Beste Pham Jasmin,

Hartelijk dank voor uw feedback!

We zijn erg blij om te vernemen dat u tevreden bent met onze dienstverlening en dat u voornemens bent om toekomstige reserveringen weer via WTC te maken.

Bedankt voor het vertrouwen!

Score voor WTC.nl:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snel en duidelijk .goed ik .zal binnkort weer onlineboeking voor volgende vlieg.

K. Vellinga
Onacceptabel (1/10)
K. Vellinga

Algehele afhandeling problemen / klachten (oa verantwoordelijkheid nemen en belofte nakomen).

Beste K. Vellinga,

Bedankt voor uw feedback.

Wij betreuren de situatie die is ontstaan enorm en willen hier nogmaals onze oprechte excuses voor aanbieden. Inmiddels heeft u een e-mail ontvangen met excuses voor de fout die door een reisspecialist is gemaakt en is het totaalbedrag terug gestort naar uw rekening.

Score voor WTC.nl:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Ik heb recent een vlucht geboekt via wtc. na betaling werden datum en tijd keurig vermeld. .
mijn verbazing was dan ook groot dat ik anderhalve dag later een mail van wtc heb ontvangen waar een andere vlucht staat vermeld. na bellen en doorsturen van de eerste bevestiging, geven ze aan dat het hier waarschijnlijk gaat om een fout. ik moest daarom zelf een nieuw een duurder ticket boeken. maar goed ze beloven op schift (via email) dat ik mijn geld binnen 5 dagen zal terugkrijgen. .
nadat het geld na 5 dagen nog niet binnen was heb ik contact gezocht. hun reactie: de belofte was een foutje en ik moet maar wachten tot de vliegtuigmaatschappij een refund goedkeurt (hopelijk na 3 maanden tot een half jaar). het feit dat zulke fouten worden gemaakt geeft al stof tot nadenken, maar dat wtc zo omgaat met dit soort situaties geeft aan dat zij absoluut niet te vertrouwen zijn. en dan noem ik nog niet eens de moeite dit het kost om hen te bereiken (flinke betaalde wachttijden). en dan te bedenken dat ik juist dacht om voor zekerheid te gaan qua boeking en service. .
ik heb al begrepen van veel mensen dat je veel beter via google flight direct kan boeken bij vliegtuigmaatschappijen. dit geeft maar weer eens aan dat dit waar is. dus blijf nogmaals uit de buurt bij dit soort tussenpersonen!!.

Lukort
Zeer slecht (2/10)
Lukort

geen sterke punten

probeer zelf eens een boeking te maken via een mobieltje

Beste heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Wij zijn continu bezig met het verbeteren en optimaliseren van onze dienstverlening en systemen, en uw feedback draagt hieraan bij.

Het is spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent met de mobiele versie van onze website. Wij zullen onderzoeken of en hoe/waar hierin verbetering mogelijk is.

Score voor WTC.nl:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

De mobiele versie is totaal ongeschikt voor gebruik. in plaats van elders te boeken hebben we toch de laptop maar weer tevoorschijn gehaald en alsnog een boeking kunnen maken. dat kan véél beter.

Sjoerd Jansen
Onvoldoende (4/10)
Sjoerd Jansen

Boekingsgemak.

€20 korting na aanschaf servicepas van €4,50 is alleen geldig na aanschaf abonnement van 15 euro per maand, dit wordt vooraf niet aangegeven.
Wanneer je na de gratis termijn van 30 dagen je €20 euro wil verzilveren ben je dus al €15 euro aan abonnementskosten kwijt.
Schaamteloze marketingtruc.

Beste Sjoerd,

Bedankt voor jouw feedback!

Het betreurt ons te vernemen dat je ontevreden bent met de dienstverlening van onze organisatie.

Bij het maken van de reservering heb je een servicepakket afgesloten. Daarbij is o.a. inbegrepen dat je een kortingsvoucher t.w.v. EUR 20,- ontvangt. Deze kortingsvoucher ontvangt je na afloop per e-mail. Deze kortingsvoucher staat geheel los van de samenwerking met Winkelen & Sparen waarnaar je refereert. Je hoeft geen lid te worden van dit programma om de kortingsvoucher van het servicepakket in ontvangst te nemen.

Winkelensparen.nl is een partij waarmee wij een samenwerking hebben, het is een online spaarprogramma waarmee men 10% korting krijgt wanneer men online winkelt bij populaire retailers. Klanten krijgen deze cashback direct op hun rekening gestort wanneer men meer dan EUR 5 per maand heeft gespaard. Na een aankoop via onze website, www.wtc.nl, ontvang je een aanbod om een cashback beloning te krijgen voor een eerstvolgende aankoop op de website. Door op de button te klikken kom je op de inschrijfpagina van Winkelen & Sparen terecht. Hierop staat nadrukkelijk vermeld dat – om in aanmerking te komen voor deze cashback – men lid dient te worden van het spaarprogramma.

Wij hopen de kwestie enigszins te hebben verduidelijkt. De kortingsvoucher ter waarde van EUR 20,- kan ingewisseld worden op een toekomstige reservering via onze website.

Score voor WTC.nl:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Na een moeizame eerdere boeking toch een ticket geboekt om een tegoedbon te verzilveren. daarna wederom teleurgesteld geraakt na onderstaande situatie.

Uitstekend (10/10)

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor de positieve feedback!
Dit wordt erg gewaardeerd.

Score voor WTC.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Alles is duidelijk, snel afhandeling.

Goed (8/10)

Beste,

Bedankt voor de positieve feedback!

Wij zijn blij te vernemen dat je tevreden bent met onze dienstverlening.
Namens het team van WTC.nl alvast een fijne reis gewenst!

Score voor WTC.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik zou met de feestdagen afglopen jaar op vakantie gaan, maar kreeg een ongeluk. geld voor het ticket werd snel geretourneerd. nu ga ik eind mei weer en wilde in europa overstappen en een offerte gevraagd. erg blij hiermee.

Bedrijfsinformatie

WTC.nl is sinds 1983 een van de grootste zelfstandige reisorganisaties van Nederland. In de laatste 29 jaar is WTC.nl een begrip door geheel Nederland op het gebied van vliegreizen.
Adres
Suikersilo Oost 41