Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Rob Klarenbeek

Accuraat, afspraken worden goed nagekomen en er wordt snel gehandeld

zie boven

Geen, alles is naar wens verlopen

H.W. Meijer

Vanaf het eerste gesprek hadden wij een goed gevoel. Er werd goed en begripvol naar ons geluisterd.
Er werden duidelijke afspraken gemaakt. Volgens planning is de woning op tijd ontruimd en bezemschoon opgeleverd.

Zeer vriendelijk personeel.
Er werd zeer netjes gewerkt.
Veiligheid van personeel staat voorop.

Niets op aan te merken dus ga zo door.

C.F.A. Langschmidt

Goed. Prettige benadering, zeer degelijke en deskundige aanpak, doet wat het belooft.

Zorgvuldigheid.
Inzet van ruim voldoende materieel en mankracht.
Netheid.

E. van Essen

Goede en respectvolle benadering van de ontruiming.

Duidelijke offertevorming.
Goede uitleg van gang van zaken.
Goed 'meedenken'.

Geen. Ben erg tevreden over gang van zaken.

Mevr. W.H. Edens

In een woord geweldig. Het grote appartement van mijn ouders in een dag ontruimd incluis de vloerbedekking verwijderd. Alles netjes achtergelaten ook een doos met persoonlijke spullen.

Men heeft het trappenhuis schoongemaakt toen er rommel lag. Dit tot tevredenheid van de andere bewoners

Is allemaal uitstekend, ik zou zeggen : gewoon zo doorgaan.

Hans van der Wal

Zeer prettig adviesgesprek. Gaven aan hoe het beste de woning achter te laten voor de verkoop.
Duidelijke afspraken hoe en wat er gaat gebeuren.

Alles volgens afspraak afgehandeld. Lege woning zag er prima uit. En schoon.
Probleempje met beetje lastige buurman netjes opgelost.

Voor mij was de dienstverlening prima.

M. Smit

Klantvriendelijk en dienstverlenend.

Zie boven

Nvt

marike hylkema

Vlot correct prettig vriendelijk

Snel een keurige offerte die klopt en geen vervelende verrassingen

Simone

Onze ervaringen met Wovia zijn zeer positief. Toen ik belde werd ik prettig te woord gestaan. Er was ook dezelfde week nog ruimte om aan de slag te gaan. Het huisbezoek verliep rustig en... Onze ervaringen met Wovia zijn zeer positief. Toen ik belde werd ik prettig te woord gestaan. Er was ook dezelfde week nog ruimte om aan de slag te gaan. Het huisbezoek verliep rustig en ontspannen. Ik had direct het gevoel dat onze klus hier in goede handen was.

Snelheid, zorgvuldigheid, volledigheid.

C.D. Mulder

Vanaf het begin een zeer klantvriendelijke, respectvolle en professionele benadering

Zie doen wat zij beloven en houden rekening met individuele wensen van de opdrachtgever

Ja... vooral zo daargaan!