Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

M. van Werkhooven

Volgens gemaakte afspraken uitgevoerde ontruiming. Zeer correct in het contact. Ervaren als betrouwbaar.

Alle afspraken, zowel inhoudelijk als wat betreft bezichtigingsdatum en ontruimingsdatum, nagekomen.

N.v.t.

A.F. van Hoogen

Ik heb een zeer goede ervaring met Wovia Woningontruiming. Na het eerste telefonische contact werd zeer snel actie ondernomen. De locatie werd bezocht door dhr. Vroegop om de werkzaamheden in... Ik heb een zeer goede ervaring met Wovia Woningontruiming. Na het eerste telefonische contact werd zeer snel actie ondernomen. De locatie werd bezocht door dhr. Vroegop om de werkzaamheden in ogenschouw te nemen. Er werden direct "spijkers met koppen" geslagen. Een prijs en datum m.b.t. de woningontruiming werd overeengekomen. Op de afgesproken datum werd gestart met de werkzaamheden en ik moet zeggen dat ik met verbazing kennis heb genomen van de zeer professionele manier van werken. Als een wervelwind ging het Wova Team aan de slag..! Al met al een Top bedrijf...!

Een goed op elkaar ingespeeld Team...!
Zeer beschaafde medewerkers waar niets te veel was...!

Aldo

We hebben Wovia ingeschakeld voor de volledige ontruiming van een woning met garage. Van het eerste contact tot en met de oplevering een professionele en plezierige ervaring. Topklasse!

G. van Es

Ik heb een zeer positieve ervaring met Wovia.
Ik heb een zeer positieve ervaring met Wovia.
Mijn moeder moest op zeer korte termijn verhuizen naar een zorginstelling. Wovia heeft binnen een week de verhuizing en ontruiming uitgevoerd. En dat op een zeer nette en prettige manier.

Heldere en prettige communicatie en duidelijke offerte.
Snelle en nette werkwijze met voldoende gelegenheid om persoonlijke spullen uit te zoeken.
De afgevoerde inboedel gaat zoveel...
Heldere en prettige communicatie en duidelijke offerte.
De afgevoerde inboedel gaat zoveel mogelijk naar goede doelen of kringloop.

Daniel Smolders

De woning van mijn overleden moeder moest ontruimd worden, van begin tot eind was de samenwerking met Wovia (Wessel) duidelijk en vriendelijk. De woning is zonder schade of problemen netjes... De woning van mijn overleden moeder moest ontruimd worden, van begin tot eind was de samenwerking met Wovia (Wessel) duidelijk en vriendelijk. De woning is zonder schade of problemen netjes leeggehaald wat een hoop zorg scheelt in een nare periode zoals deze. Ik kan een ieder aanbevelen de diensten van Wovia te gebruiken en wil met name Wessel danken voor de prettige samenwerking.

Vriendelijk, duidelijk en begripvol

WIJ FINANCE BV

Ze hebben de verhuizing van mijn moeder perfect geregeld en zelfs wat extra diensten verricht. Top

Ze doen meer dan wat ze beloven!

Teun van Haren

Fijn bedrijf, met heel fijne hardwerkende mensen. Waar mogelijk zal ik reclame voor jullie maken.

Het leegmaken van de woning gaat echt tot de kleinste details.

Gewoon zo doorgaan.

Hans Vermaak

Amsterdams grachtenappartement ontruimd

Betrouwbaar. Laten woning onberispelijk achter.

Wim Diets

Op aanwijzing van de Mitros contact gezocht met Wovia. Kort daarna kwam de eigenaar langs op locatie om een vrijblijvende offerte te doen. Duidelijk verhaal, doortastend, geen poespas. Op aanwijzing van de Mitros contact gezocht met Wovia. Kort daarna kwam de eigenaar langs op locatie om een vrijblijvende offerte te doen. Duidelijk verhaal, doortastend, geen poespas.
Volgende dag bevestiging met vaststelling ontruiming een week later. Hardwerkende ervaren krachten met oog voor detail.

Ze doen echt wat ze zeggen!

Ik zou niet weten wat er nog verbeterd zou moeten worden. Ge-oliede machine?

P. Vermeulen

Ik heb uitstekende ervaringen met Wovia, heb ze al driemaal ingeschakeld.
Goeie prijs en sympathieke medewerkers.

Komen hun afspraken uitstekend na.
Hebben een heel divers afzetgebied waar despullen naar toe gaan. Heel sociaal