Offerte
Nazorg
Communicatie

Geachte heer Vroegop,
Geachte heer Vroegop,
Graag willen wij u en uw personeel danken voor de correcte, slagvaardige, zorgvuldige en behulpzame manier waarop u de ontruiming cq verhuizing van de inboedel van mijn zwager hebt verzorgd.

Slagvaardig, correct, zorgvuldig

Stadhouders

Fantastisch bedrijf, zeer betrouwbaar, komt alle afspraken na. Heel professioneel. Met name de manier waarop het bedrijf respectvol om is gegaan met het leegruimen van de woning heeft ons zeer goed... Fantastisch bedrijf, zeer betrouwbaar, komt alle afspraken na. Heel professioneel. Met name de manier waarop het bedrijf respectvol om is gegaan met het leegruimen van de woning heeft ons zeer goed gedaan.

Duidelijke afspraken en komt deze ook stipt na.

Ga door op deze manier

A.J. van Lent

Zeer plezierig en correct. Goede prijs en uitruiming is vlot en netjes uitgevoerd

prijs, snelheid, orde en netheid

Wim Smit

Uitstekend! Plezierig kontakt, betrouwbaar, correct en zorgvuldig op alle terreinen.

To the point en terzake kundig.

Martin Poppe

Positief

Houden zich aan de afspraken en leveren goed werk af

Opslagprijs kan beter

Visee

Heel prettig contact, zowel het eerste telefoon gesprek als ook het vervolg daarna. Fijn dat er wordt samengewerkt met goede doelen zodat zoveel mogelijk spullen hergebruikt worden. Komt heel... Heel prettig contact, zowel het eerste telefoon gesprek als ook het vervolg daarna. Fijn dat er wordt samengewerkt met goede doelen zodat zoveel mogelijk spullen hergebruikt worden. Komt heel respectvol naar de boedel en de afwikkeling over.

Flexibel, denkt mee, houdt goed rekening met wensen.

Nee eigenlijk niet, alles liep zoals gepland en afgesproken.

jonkervanoudheusden@ziggo.nl

Wovia vroegop

duidelijk, snel, netjes, denkt mee, nette prijs, sympathiek

geen, gewoon goed en vakkundig

Thai Massage Wasanadee te Amersfoort. Cees Roeterdink.

Gevonden op internet.
Gevonden op internet.
Wat een super vriendelijk bedrijf. Lieve en hulpvaardige mensen. Niets is hun te veel. Service cum laude. Het was een feest om met deze mensen de ontruiming en opslag samen te doen. Ook complimenten van mijn vrouw Pam. CHAPEAU. !!!!!!

Super en hulpvaardig bedrijf, Deskundig geadviseerd.

NEVER CHANGE A WINNING TEAM

Vriendelijke, rustige mensen die heel hard werken en blijven doorwerken. Ze doen wat ze beloven, ook als het even tegenzit.

Het werk goed inschatten, netjes werken, de kasten weer netjes in elkaar zetten. Maar ook waarschuwen voor dingen die misschien niet kunnen. Op tijd komen en op tijd klaar.

Achteraf hebben we toch besloten dat ze het oude huis schoon en leeg opleverden. Het is echt heel veel werk om dat ook nog te regelen.

Pauline Klerkx

Super betrouwbaar, snel reageren. Houden zich aan hun afspraken. Werken erg snel en netjes.

Betrokken, betrouwbaar, ervaren. Klein vast team.