Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Meijer

Afspraken nakomen , snel en net werk afleveren.

Snelheid en correctheid

F.G. van de Werff

Zeer goed, puctueel (en dat voor de vuierde keer)

Werken snel en vakkundig, aardige mensen

Froukje

Leveren goed werk maar er was toch een klein twistpuntje. Dat hebben we als volwassen mensen samen opgelost.

Snelheid

Har Scheepers

Wovia heeft op 25/2 en 26/2 het woonhuis van onze overleden oud in Hilversum ontruimd. Nadat we zelf alle persoonlijke spullen weggehaald hadden keken we tegen de eigenlijke ontruiming erg op. Zelf... Wovia heeft op 25/2 en 26/2 het woonhuis van onze overleden oud in Hilversum ontruimd. Nadat we zelf alle persoonlijke spullen weggehaald hadden keken we tegen de eigenlijke ontruiming erg op. Zelf op leeftijd was het voor ons zelf geen doen.
Wovia heeft op een geweldige wijze deze klus van ons overgenomen en het woonhuis leeggemaakt zodat het in de verkoop kan. Zowel voorbereiding; offerte; uitvoering en oplevering was in een woord geweldig. Wij kunnen hen van harte aanbevelen.

Duidelijke en heldere communicatie zonder verassingen.
De af toe gepleegde telefoontjes door hun waren erg waardevol.
Het leek wel of alles mogelijk was en niets teveel was.

Geen verbeterpunten. Tip Ga zo door.

Fam Speekenbrink

Wat een team geweldig

Alles wordt met zorg verhuist. er is begrip en rust.

Blijf zoals je nu bent en werkt.

Co Management bv / Ruud Nijhout

Een absolute aanrader. Grondig voorbespreking, waar alle opties doorgenomen worden. Heldere offerte met (mijns inziens) goede prijs/kwaliteit verhouding. Op de verhuisdag zelf: geweldig tempo,... Een absolute aanrader. Grondig voorbespreking, waar alle opties doorgenomen worden. Heldere offerte met (mijns inziens) goede prijs/kwaliteit verhouding. Op de verhuisdag zelf: geweldig tempo, professionele aanpak, harde werkers. In ons geval moest de woning 'kaal' worden opgeleverd. En dat werd het ook! Kaal en schoon.

Enorme inzet en betrokkenheid. Snel & efficient. Zeer persoonlijke aanpak.

Zou het niet weten. En als er al iets zou moeten worden verbeterd hebben ze dat bij Wovia al doorgevoerd.

G.M.Wijnen

Uitstekend , het appartement ziet er netjes uit, goed gedaan

Goede communicatie, duidelijke afspraken.

Patrick de Jongh

Goed! Klant vriendelijk! Harde werkers!

Klantvriendelijk!

De muurpluggen in de muur en plafond (beton)zijn er niet uitgehaald, maar is met muur vulling overheen gegaan! Daardoor zie je de zwarte plug nog zitten. Dus graag de volgende keer, eerst de plug... De muurpluggen in de muur en plafond (beton)zijn er niet uitgehaald, maar is met muur vulling overheen gegaan! Daardoor zie je de zwarte plug nog zitten. Dus graag de volgende keer, eerst de plug eruit daarna het gaatje opvullen! Daarom het eindoordeel 4 sterren. Anders waren het er zeker 5!

Lourens

Wij zijn erg tevreden, vanaf het eerste tot het laatste contact. De opname voor de offerte verliep uiterst snel, correct en met veel respect. Goede afspraken gemaakt, die keurig uitgevoerd zijn.... Wij zijn erg tevreden, vanaf het eerste tot het laatste contact. De opname voor de offerte verliep uiterst snel, correct en met veel respect. Goede afspraken gemaakt, die keurig uitgevoerd zijn. Correcte medewerkers met veel zorg voor alle spullen. Een volgende keer kiezen wij wederom voor dit bedrijf.

Communicatie, afspraak is afspraak, respectvol en betrouwbaar

Petra en Eugene

Graag willen mijn vrouw en ik u en uw personeel hartelijk bedanken voor de wijze waarop u de woning van mijn (schoon)vader heeft ontruimd. Geheel conform opgave offerte was het huis helemaal leeg,... Graag willen mijn vrouw en ik u en uw personeel hartelijk bedanken voor de wijze waarop u de woning van mijn (schoon)vader heeft ontruimd. Geheel conform opgave offerte was het huis helemaal leeg, vloerbedekkingen verwijderd, waren de gaatjes dicht gesmeerd tot en kroonsteentjes geplaatst waar nodig. Wij zijn hier zo blij mee, wat een rust geeft dit! Echt grote KLASSE!

- Wovia luistert
- Wovia denk mee
- Wovia doet wat ze zeggen
- Wovia komt achteraf niet met allerlei extra kosten die gemaakt zijn

n/a