Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Fam. Carlier en fam. van Til

Voor de ontruiming van de boerderij van onze ouders kwamen we via internet bij WOVIA terecht.
Het was vanaf het eerste gesprek een plezierige samenwerking. De klus is snel, professioneel en heel netjes geklaard.
We waren onder de indruk van de humorvolle wijze waarop het team onder leiding van Paul werkte. Aardige mensen om over de vloer te hebben.

Snelle en goede reactie op vragen.
Duidelijke offerte.
Prettig in de omgang.

G.P. Winkels

Zeer prettige samenwerking erg professioneel!!

Zeer goede samenwerking!!!! Zeer goed werk afgeleverd!!!

J.r.van Gelder

Prima bedrijf.

Zeer slagvaardig en concreet en scherpe prijs.

E.J.Thomas

Vriendelijk en kundige mensen. Leveren keurig werk en op tijd

Vriendelijk
Kundig en snel

Y.B.G. van Hees

Duidelijke afspraken gemaakt, die alle zijn nagekomen

Efficiënte werkwijze

Geen suggestie

Marja van Dorp

Wovia heeft de woning van mijn vader ontruimd na zijn overlijden.

Persoonlijk contact en goede, eerlijke advisering zijn sterke punten. Ook het bezoek in combinatie met de styliste was prettig geregeld ivm de afstemming.

De eerste factuur (van 2) na het 'funda-klaar' maken van de woning, vond ik erg hoog; zo'n 90 % van de totaalprijs. Dat kwam een beetje raar over.

Houwers

Wovia Hesselink heeft bij ons veel respect en waardering afgedwongen gedurende de periode dat ze onze boerderij, inclusief twee woningen, stallen en loodsen, hebben ontruimd en schoon hebben... Wovia Hesselink heeft bij ons veel respect en waardering afgedwongen gedurende de periode dat ze onze boerderij, inclusief twee woningen, stallen en loodsen, hebben ontruimd en schoon hebben opgeleverd. De aanpak was zeer efficiënt en alles wat weg kon werd op verantwoorde wijze afgevoerd. Er werden steeds duidelijke afspraken gemaakt over de werkwijze waarbij onze wensen altijd gehonoreerd werden. Gedurende de ontruiming werden wij steeds bijgepraat over de voortgang en planning. Wij zijn helemaal ontzorgd.

Het zijn harde werkers, no nonsens mentaliteit en prettig in de omgang.

P.A.H. Kok

Wat Wovia belooft, komen ze na. Snelle reactie, harde werkers, keurige oplevering.

Alles gaat in goed overleg, ze komen hun afspraken na.

M. van Werkhooven

Volgens gemaakte afspraken uitgevoerde ontruiming. Zeer correct in het contact. Ervaren als betrouwbaar.

Alle afspraken, zowel inhoudelijk als wat betreft bezichtigingsdatum en ontruimingsdatum, nagekomen.

N.v.t.

A.F. van Hoogen

Ik heb een zeer goede ervaring met Wovia Woningontruiming. Na het eerste telefonische contact werd zeer snel actie ondernomen. De locatie werd bezocht door dhr. Vroegop om de werkzaamheden in... Ik heb een zeer goede ervaring met Wovia Woningontruiming. Na het eerste telefonische contact werd zeer snel actie ondernomen. De locatie werd bezocht door dhr. Vroegop om de werkzaamheden in ogenschouw te nemen. Er werden direct "spijkers met koppen" geslagen. Een prijs en datum m.b.t. de woningontruiming werd overeengekomen. Op de afgesproken datum werd gestart met de werkzaamheden en ik moet zeggen dat ik met verbazing kennis heb genomen van de zeer professionele manier van werken. Als een wervelwind ging het Wova Team aan de slag..! Al met al een Top bedrijf...!

Een goed op elkaar ingespeeld Team...!
Zeer beschaafde medewerkers waar niets te veel was...!