Bastianen

Creatieve ideeën en een goede schets gebaseerd op onze wensen.

A. Laros

Omdat ik een plannetje aan het maken ben voor de achtertuin ben ik
op 26 mei bij van de Heijden bestarting langsgeweest i.v.m. de schetsservice.
Goeie service door Harry van Dijk om te...
Omdat ik een plannetje aan het maken ben voor de achtertuin ben ik
op 26 mei bij van de Heijden bestarting langsgeweest i.v.m. de schetsservice.
Goeie service door Harry van Dijk om te kunnen zien hoe de tuin ingericht zou kunnen worden
en vervolgens een vrijblijvende offerte uit te laten brengen voor de aanleg ervan.
Een echte aanrader
Arrie

A.J. Driessen

Mooie service, Corné Adriaansen van hoveniers bedrijf C.Adriaansen heeft een mooie tuinschets gemaakt.
Hij kwam met leuke ideeén en een goede uitleg over de materialen en toepassing hiervan. Hier kunnen we wat mee.

Pieters

Leuke schets en uitleg ontvangen .natuurlijk is t geen definitief ontwerp maar daar komen we met de straatmaker wel aan uit.
Ideeën en materiaal keuze waar we zelf niet op zouden komen of aan...
Ideeën en materiaal keuze waar we zelf niet op zouden komen of aan dachten . Zeker aanrader

Willem de Vliet

Prima service. Simpele maar effectieve tekening hoe onze tuin ingericht zou kunnen worden. We zijn blij met de creative invulling, daar hadden we zelf nooit opgekomen ;) Bedankt!

Reactie Wouwsetuinen.nl:

Wij zijn verheugd te horen dat de schets naar volle tevredenheid is gemaakt.
Wij wensen u veel plezier met het uiteindelijke resultaat.

Anja

Wij waren zeer tevreden over de schets! absoluut een aanrader! zo kregen we meteen een goed beeld hoe onze tuin zou worden.

Reactie Wouwsetuinen.nl:

Wat fijn te horen dat alles naar volle tevredenheid is gemaakt.
Wij wensen u veel plezier met uw ontwerp.

Hanneke Mulders

In september is door John een eerste schets gemaakt voor de herinrichting van onze voortuin. Hij had leuke ideeën en tips welke ter overweging mee naar huis hebben genomen. Binnenkort laten we deze... In september is door John een eerste schets gemaakt voor de herinrichting van onze voortuin. Hij had leuke ideeën en tips welke ter overweging mee naar huis hebben genomen. Binnenkort laten we deze schets omzetten tot een daadwerkelijk ontwerp. Bedankt voor het leuke gesprek in jullie mooie paviljoen.

Reactie Wouwsetuinen.nl:

Wij zijn verheugd te horen dat de schets naar volle tevredenheid is gemaakt.
Wij vertrouwen erop dat het uiteindelijke resultaat ook naar wens zal zijn.

Marleen Bolluijt

Ik heb leuke tips en trucs gekregen over de aanpassing van onze voortuin dus daar zullen we ook echt wel mee aan de slag gaan. Moet wel zeggen dat de prijs/kwaliteit verhouding van de schetsservice... Ik heb leuke tips en trucs gekregen over de aanpassing van onze voortuin dus daar zullen we ook echt wel mee aan de slag gaan. Moet wel zeggen dat de prijs/kwaliteit verhouding van de schetsservice écht niet kan. 55 euro voor een simpel potloodtekeningetje. Had ik beslist meer van verwacht. Dus mijn advies is om óf de service aan te passen óf de prijs!

Beste,

Hartelijk dank voor uw feedback.
Jammer is dat de schets niet geheel aan uw verwachtingen heeft voldaan.
We zullen uw advies zeker in overweging nemen.

M. Spaargaren

Mijn oordeel gaat niet over de schetsservice van de Wouwse Tuinen.
Echter wel over de reactie van "Team van der Heijden sierbestrating"

Als iemand z'n feedback anoniem geeft, laat...
Mijn oordeel gaat niet over de schetsservice van de Wouwse Tuinen.
Echter wel over de reactie van "Team van der Heijden sierbestrating"

Als iemand z'n feedback anoniem geeft, laat de persoon dan anoniem. Dat jullie weten wie de feedback heeft gegeven is fijn voor jullie, maar houd wel rekening met de privacy wens!

Beste,

Bedankt voor uw reactie, helaas gaat er soms weleens iets mis.
We zullen er voor waken dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

Team Wouwse Tuinen

Schande dat U hier geld voor durft vragen, mijn dochter van 5 doet beter !!
Bovendien overdreven dure offerte voor uitvoering.

Reactie Wouwsetuinen.nl:

Beste, Dank u voor uw reactie. Wij betreuren het dat de schets niet is wat u ervan verwacht had. De service is een schets en geen compleet tuinontwerp dus is het jammer dat u een andere... Beste, Dank u voor uw reactie. Wij betreuren het dat de schets niet is wat u ervan verwacht had. De service is een schets en geen compleet tuinontwerp dus is het jammer dat u een andere verwachting had. Wij hopen dat u toch tot een mooi eindresultaat bent gekomen. Team Wouwse tuinen