Wotex

Produkt(en) naar verwachting / kwaliteit produkt(en)

particulier

Duidelijke website en snelle levering

S. Goris

Goede kwaliteit
Snel geleverd

Snelle levering, goede kwaliteit

Mattys

Snelle afhandeling en kwaliteit. Aan te raden.

Eddy

Handige website, besteld en snel bezorgt.

Goede communicatie van bestellen tot bezorgen.

Het bestelde en geleverde elastiek om veren te spannen was voor mijn stoelen veel te slap.

Jan

Duidelijke website met erg veel uitleg over de aangeboden producten en het gebruik hiervan. Ook staat het bedrijf klaar om advies te geven en vragen te beantwoorden.

Josine Bakker

fijne firma

Els Vandenbroucke

Ik kocht reeds vroeger materiaal om een zeteltje te herstofferen. Aan de hand van de duidelijke informatie over hoe ik het moest aanpakken kon ik als beginner de klus klaren! Ik vond welke... Ik kocht reeds vroeger materiaal om een zeteltje te herstofferen. Aan de hand van de duidelijke informatie over hoe ik het moest aanpakken kon ik als beginner de klus klaren! Ik vond welke materialen ik nodig had, welke stappen er zijn en hoe die uit te voeren.
De huidige aankopen waren voor een klein projectje. Op termijn pak ik een andere zetel aan.

Hele goede productkennis.

Ik wou een stuk schuimrubber op maat én een aantal standaardartikelen. Het lukte me niet zo goed om dat zelf in één bestelling te krijgen.
Maar via mail werd ik supersnel en heel kwalitatief...
Maar via mail werd ik supersnel en heel kwalitatief geholpen!

Reactie Wotex:

Bedankt voor uw reactie.
Standaard stukken polyether zijn geen probleem, deze kunt u zelf online selecteren en toevoegen aan uw winkelmandje.
Het systeem heeft echter geen mogelijkheid om de...
Bedankt voor uw reactie.
Het systeem heeft echter geen mogelijkheid om de prijs/mogelijkheden van maatwerk te kunnen berekenen. Daarom gaat dit buiten de webwinkel om, maar kan altijd gecombineerd worden. Dit om dubbele verzendkosten te voorkomen. Hier kunnen wij helaas niets aan veranderen.
Team Wotex