Wim Rombouts

Prima materiaal en snel verzonden

Woute

Prima in orde en goed verzorgd.

Amniflex BV

Prima, snelle levering

Piet

Ik had een rechter handschoen besteld omdat ik links ben. Maar kreeg toch nog even een mailtje of ik inderdaad een rechter handschoen moest hebben. Waarom? Omdat de meeste handschoenen die ze... Ik had een rechter handschoen besteld omdat ik links ben. Maar kreeg toch nog even een mailtje of ik inderdaad een rechter handschoen moest hebben. Waarom? Omdat de meeste handschoenen die ze verkopen linkerhandschoenen zijn voor rechtshandige mensen.

Arie van eijk

Prima spullen snel geleverd

Schildersbedrijf Stroet

Supersnel

Oostquartier

Snelle levering, goede kwaliteit.

CR Bellevue

Aanschaf telblokjes

privè

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen, dus ik kan niet beoordelen.

Reactie Worldofbilliard:

Geachte heer/mevrouw,
Kunt u ons uw ordernummer doorgeven, dan gaan wij dit nakijken.
Wij hebben namelijk nooit een bestelling met deze producten ontvangen, dus dat is erg vreemd.
Kan...
Geachte heer/mevrouw,
Kunt u ons uw ordernummer doorgeven, dan gaan wij dit nakijken.
Kan het zijn dat u een bestelling bij een ander bedrijf heeft gedaan?

Spel en Meer

We zijn een spellenwinkel, die ook keu's repareren. Onze gebruikelijke leverancier is overgenomen, en leveren niet meer tegen retail condities. Nu hebben we de consumenten prijs betaald en daardoor... We zijn een spellenwinkel, die ook keu's repareren. Onze gebruikelijke leverancier is overgenomen, en leveren niet meer tegen retail condities. Nu hebben we de consumenten prijs betaald en daardoor worden onze reparaties voor klanten ook duurder.