Rob van Dullink

Slecht

Reactie Worldofbilliard:

Geachte heer van Dullink,
Als u ons slecht vindt, zeg dan ook waarom en dat we hebben uitgelegd hoe het zit.
Geachte heer van Dullink,
Er staat duidelijk bij prijs per stuk. En een afbeelding is ter illustratie, daar kunnen geen rechten aan ontleend worden.
U heeft het product terug gestuurd en het aankoopbedrag teruggestort gekregen, veel meer kunnen wij niet doen.

Uytdewilligen M

Door een fout van mijzelf het verkeerde order geplaatst. Zij hebben dit zonder extra kosten rechtgezet. Super service.

Emile van Niekerk

Ze sturen je iets geheel anders dan je hebt gekocht! En dan moet je t op eigen kosten retour zenden.

Reactie Worldofbilliard:

Geachte heer van Niekerk,
Geachte heer van Niekerk,
Dat het product niet 1 op 1 overeenkomt met de afbeelding die u gezien heeft is vervelend en hebben wij daarna ook meteen aangepast. Het product zelf is echter conform het doel en past ook op de machine waarvoor het gemaakt is. Dus enige nuance in "iets heel anders" is misschien wel op zijn plaats.
En als het dan onbruikbaar is, waarom stuurt u dat dan niet retour?
Als u toch het product retour wenst te zenden dan is dat uiteraard geen probleem, en krijgt u de aankoopprijs gewoon terug gestort.
Als webwinkel zijn wij niet verplicht de retourkosten te vergoeden, en wij benoemen dit ook duidelijk op de website.
U heeft trouwens ook geen verzendkosten hoeven betalen bij uw aankoop, maar dat terzijde.

Jan Nicolai

Nette overzichtelijk online site.

R. HARTIG

Probleemloos. Op tijd verzonden en de volgende dag in huis.

van Steenpaal

Alles geleverd zoals beschreven

H v/d wetering

Goede reclame en snel geholpen tegen een goede prijs

Van Den Brink

F.schifferstein