Verliep het aankoopproces gemakkelijk?
Hoe verloopt de communicatie?
Bent u tevreden met uw aankoop?

Komt betrouwbaar en duidelijk over. Uitbetalingen zijn keurig op tijd

Gaat u de investering aanbevelen aan vrienden of kennissen?

Heeft u nog verbeterpunten of tips zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren?

Jan Barten

Tot op heden prima

Gaat u de investering aanbevelen aan vrienden of kennissen?

Is volledig ingeschreven !!

Neen

A.H. Korenhof

Mijn ervaringen zijn nog te kort om daar een gefundeerd antwoord over te concipiëren

Gaat u de investering aanbevelen aan vrienden of kennissen?

Alvorens dat te doen wil ik graag wat meer van de resultaten en verwerking ervaren

Nog niet

Trodron

Tot heden prima.

We hebben ons afgevraagd waarom er nog zolang nadat het gehele bedrag volgetekend was nog zoveel reclame werd gemaakt.
Met vriendelijke groet.

Nog niet bekend.
Volgens mij ook niet meer nodig.

Zie boven.
We zijn wel benieuwd naar object en organisaties erachter.

Reactie Woonzorg Invest:

Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw investering. Omdat wij voornemens zijn begin augustus 2017 een tweede uitgifte te doen, wordt er nog steeds reclame gemaakt. Zodra de tweede uitgifte een feit is, wordt er ook weer gestart met de voorlichtingsbijeenkomsten op onze locatie in Breda. De data voor deze bijeenkomsten wordt op onze site aangegeven. U bent vanzelfsprekend van harte welkom!

APM Dirkx

Leuk bedrijf. Ik denk dat dit bedrijf wel toekomst heeft. Lijkt me een heel leuke plek om te wonen.

Gaat u de investering aanbevelen aan vrienden of kennissen?

Ben pas ingestapt dus even wachten hoe het verder loopt

Marcel

Nadat ik Woonzorg Invest gevonden had, was er uiteraard de nodige argwaan. Dat was grotendeels weg toen ik dhr. Bart Lamert aan de telefoon kreeg. Ik heb per mail een afspraak gemaakt om de...

Gaat u de investering aanbevelen aan vrienden of kennissen?

Ik heb binnenkort een gesprek met wat mensen om mij positief uit te laten over Woonzorg Invest

Er schiet mij niets te binnen momenteel.

Tot nu toe positief

ja

op dit moment niet

Uitstekend

Gaat u de investering aanbevelen aan vrienden of kennissen?

Ja, het is een kleinschalige belegging met hoge rente en met uitstekende vooruitzichten.

U.J van Steden

Zeer professioneel. Goede en heldere voorlichting.

Dat doe ik nooit

Ga zo door!

Prima propositie, maar na één (gedeeltelijke) renteuitbetaling ga ik nog geen oordeel kunnen geven.

Gaat u de investering aanbevelen aan vrienden of kennissen?

Als de gelegenheid zich voordoet allicht, maar niet actief.

Het zou vooraf duidelijk moeten zijn dat er bij inschrijving onmiddellijk betaald moet worden en dat dit ook meteen de rentedatum is. Dit was mij niet duidelijk, de procedure werd afgebroken. Daarna werd ik hierover benaderd, maar ik kon de procedure niet hervatten.

Reactie Woonzorg Invest:

Hartelijk dank voor uw investering en uw beoordeling. Tijdens de aankoop van uw obligaties heeft u het betaalproces onderbroken. Uit veiligheidsredenen wordt de aankoop dan niet voltooid en nemen wij contact op. Het is helaas niet mogelijk om later een afgebroken betaling alsnog te activeren.