De Nijs

Wij zijn goed en professioneel bijgestaan!

Jan De Wit

Prima bedrijf en uitstekende service

M. Tuithof Koeten

Vandaag de hele dag in het paradijs geweest!!
Vandaag de hele dag in het paradijs geweest!!
Ik ga verhuizen naar een Senioren appartement en ging samen met mijn lieve Schoondochter en Schoonzusje meubels uit zoeken, het was een feestje alles nieuw voor de komende 25 jaar goed geholpen door de Dames maar Peter met zijn ervaring en deskundigheid bracht me wat ik zocht.
Heel hartelijk dank names de drie Dames.
Martha Tuithof.Koeten.

Geursen

Goede ervaring

Sjoerd Borneman

Wij zijn langs Woonrijk geweest om een nieuwe bank te kopen. Naast het vinden van de perfecte bank zijn wij ook erg goed geholpen!

Dewi van Zadelhoff

Mijn ervaring is enkel positief. Bij het uitkiezen van de keuken zijn wij heel goed geholpen om als onze wensen te verwerken in de keuken tegen de financiële mogelijkheden. Daarnaast is er helaas... Mijn ervaring is enkel positief. Bij het uitkiezen van de keuken zijn wij heel goed geholpen om als onze wensen te verwerken in de keuken tegen de financiële mogelijkheden. Daarnaast is er helaas bij mij al twee keer een deur kapot gegaan en ben ik goed geholpen bij de aanschaf van nieuwe deuren.

Chantal

Het is een mooi en goed ze helpen je meteen

Michael Bunink

Fantastisch geholpen door 2 verschillende collega's op de Xooonafdeling en daardoor met heel veel plezier een mooie bank bijpassende salontafels en een kleed gekocht!

Koning van Gaal

Klantvriendelijk, mooie woonwinkel