H.T. Boersma

De dag na tweede kerstdag was ik in de showroom. Ik werd prettig geholpen en kon gelijk een keuze maken: een hoekbank en een relax fauteuil. Levertijd zou 12-16 weken zijn. Tot mijn verbazing werden... De dag na tweede kerstdag was ik in de showroom. Ik werd prettig geholpen en kon gelijk een keuze maken: een hoekbank en een relax fauteuil. Levertijd zou 12-16 weken zijn. Tot mijn verbazing werden de meubelen vandaag afgeleverd. Het bezorgteam was er om half 9 en de montage was na een uur klaar. De oude bank (3 delen) zijn meegenomen. Dit was niet op hun werkbon vermeld. Dat zou beter helpen bij de planning, want eigenlijk was de auto vol. Ze hebben de bank er toch nog in kunnen laden, Klasse!

Elly

Het is een prettig bedrijf met vriendelijk personeel. Helaas hebben wij vlekken op de bank en ondanks dat de bank is behandeld moeten wij zelf een ander bedrijf mailen om dit op te lossen.
Wij...
Wij krijgen een schoonmaak set opgestuurd. Niet echt een oplossing voor het geld dat wij hebben betaald om de bank te beschermen.

T. de Waal

Bij de aankoop van onze meubels werden wij deskundig geadviseerd. Daarbij kregen we ook alle ruimte om ons rustig te oriënteren.

C Hulskamp

Goed. Ruime keuze!

j de weerdt

Alles is goed gegaan

F. Ooyevaar

Ruime, nieuw overzichtelijk ingerichte winkel met vriendelijk, behulpzaam personeel

Burkels

Prima, vriendelijk en deskundig geholpen

Bea Jellema-Visser

Prettig geholpen. Vriendelijk personeel