Fout geleverd artikel; het bestelde was helaas niet meer voorradig. Wel snel en keurig opgelost.

actuele website. Artikel wat ik besteld had, was achteraf gezien niet meer voorradig.

Prima info op de site.

Moet vragen beantwoorden over after sales. Is noet geweest. En wat bedoel je hiermee?

1e bestelling, ervaring goed

Afleveren, zou fijn zin als er vermeld zou worden tussen welke tijdvak afgeleverd wordt.

Duidelijke site, snelle levering. Werd goed op de hoogte gehouden.

van deursen

Prima!

geen verbeterpunten

Na lang surfen op internet ben ik blij dat er een website bestaat met leuke, mooie en kwalitatieve kussen voor interieur en dieren! Twee vliegen in een klap. Ik zocht nieuwe kussen voor mijn nieuwe... Na lang surfen op internet ben ik blij dat er een website bestaat met leuke, mooie en kwalitatieve kussen voor interieur en dieren! Twee vliegen in een klap. Ik zocht nieuwe kussen voor mijn nieuwe huis. En hondenkussen voor mijn twee labradors.
Ik ben blij dat ik in een winkel alles heb gevonden en besteld. De service was ook uitstekend. Ik kreeg netjes een mail dat er twee producten niet meer in mijn gewenste kleur of maat was. Na een fijn telefoongesprek heb ik zeer mooie producten voor in de plaats gekregen. Kortom: ik ben zeer tevreden. Deze webwinkel is aan te bevelen. Tip: dekbedden verkopen?

Behalve kussens ook dekbedden verkopen?

Eric van Bree

Niet van alle kussens staat de maat op de website, dat is jammer. Probeer hetzelfde "patroon" aan te houden

Uitstekend.

Prima ervaring, snelle levering .

Marjanne Hertstein

Had nog nooit iets besteld, nu dus kussens en was er erg blij mee.

Geen.