Goede service!

Prima ervaring. Telefonisch contact gehad na een issue, en goed opgelost.

Site zo snel mogelijk aanpassen: een aantal prijzen zijn niet juist weergegeven bij het betreffende product waardoor verwarring/ onjuiste bestellingen ontstaan.

Woonkussens.nl

Service goed

Ga zo door

Prima verpakt, en snelle levering.

Ik heb de bestelling via bol.com gedaan. Ik kreeg een mail met daarin een 123 code om de datum van levering te volgen. Dit no bestaat echter niet. Ook zou mijn levering via Anders gebracht worden???... Ik heb de bestelling via bol.com gedaan. Ik kreeg een mail met daarin een 123 code om de datum van levering te volgen. Dit no bestaat echter niet. Ook zou mijn levering via Anders gebracht worden??? Niet bekend en werd ook niet door Anders geleverd.

Ziffra bost

Niet te duur, super snelle levering!!

Beurskens

Correct. Telefonische informatie, uitstekend. Levertijd conform afspraak. Artikelen naar volle tevredenheid.

Snelle en goede service. Helaas was de afmeting van de geleverde kussentjes niet goed bij de stoelen en moest de
bestelling geretourneerd worden. Dit kon zonder probleem.

Kees Kok Schilderwerken

Order besteld, goed gegaan

Op dit moment niet

Fout geleverd artikel; het bestelde was helaas niet meer voorradig. Wel snel en keurig opgelost.

actuele website. Artikel wat ik besteld had, was achteraf gezien niet meer voorradig.