Erg goed. Hetgeen ik besteld had was niet meer aanwezig. Werd gelijk gebeld voor mijn wensen en zelfde dag nog verzonden! Hele goede service

Dennis

Aankoop van 3 kussens

Gekozen vervoerder is meer op de zakelijke klant gericht. Zie liever PostNL met hun avond en tweede aanbieding of op halen bij een afhaalpunt in de buurt.

Kim

Hele slechte bezorging niks is mogelijk en leveren bij de buren is te veel moeite voor de postbode

Andere pakket dienst in handen nemen die wel flexibel is en niet te lui is het pakketje bij buren af te geven in een appartementen complex

Nico Beek

Als er telefonisch contact wordt opgenomen en per email wordt gecorrespondeerd mag men wel eens gevolg geven aan de vragen opmerkingen m.b.t. tot een wijziging die de klant wil invoeren in zijn... Als er telefonisch contact wordt opgenomen en per email wordt gecorrespondeerd mag men wel eens gevolg geven aan de vragen opmerkingen m.b.t. tot een wijziging die de klant wil invoeren in zijn correspondentie geuit. Zeker gezien, dat bij de levering een kussen ontbreekt en er afgewacht moet worden of de betaling het terugstorten correct gaat plaatvinden.

Dennis

Aankoop van 3 kussens

Er werd beloofd volgens de website dat mijn product binnen 2 werkdagen op het afleveradres zou zijn. Echter heb ik er 7 werkdagen op moeten wachten.

Leveringstijd

Stef van boeijen

Prima kwaliteit, goede levering ( netjes)

De bug in de SW waarbij de algemene voorwaarden niet konden geaccepteerd.
De bug in de SW waarbij de algemene voorwaarden niet konden geaccepteerd.
Moest ik maar ff n nieuw account aanmaken!? Slecht advies. Ik heb weer besteld omdat ik zo tevreden ben over het product.

Gewoon goed. Mooie imitatie bont plaids tegen een redelijke prijs. Voor verzending gereed maken kan nog iets vlotter.

Zie hierboven

x