Super

Bij klacht word er gelijk actie ondernomen om je tevreden te stellen

Goed!

netjes afgeleverd, goede kwaliteit product

Als je de kussens retour stuurt betaal je dus 2 x verzendkosten. Nooit weer dus bij woonkussens. Dan beter bij wehkamp of bolcom.

Topservice van Woonkussens:
Topservice van Woonkussens:
In de afgelopen kerstdrukte, leek mijn bestelling aanvankelijk niet aangekomen. Ik mailde daarover en Woonkussens reageerde zeer snel en uitgebreid op mijn klacht. Men onderzocht wat er aan de hand kon zijn, maar dat werd dat niet duidelijk. Logisch natuurlijk, want ik had geen gelijk...
Desondanks kreeg ik toch gratis een nieuw pakket toegezonden. Niet lang daarna bleek het mijn eigen fout. Omdat de doos erg groot was voor een plat pakketje placemats, had ik hem voor een andere zending aangezien, en opende hem pas later. Tot mijn schrik zag ik toen de bestelling waarvan ik dacht dat ze niet bezorgd was!
Ik heb onmiddellijk mijn excuus aangeboden en wilde de extra zending betalen of terugsturen. Dat hoefde echter niet, ik mocht ze houden!
Wat een sympathieke reactie wederom, dus wat mij betreft: tópservice bij Woonkussens!

Mijn mails hierover werden altijd a la minute en vriendelijk beantwoord, ook tijdens de drukke feestdagen en ondanks dat ik een onterechte bezorgklacht indiende. De antwoorden waren zeer efficiënt... Mijn mails hierover werden altijd a la minute en vriendelijk beantwoord, ook tijdens de drukke feestdagen en ondanks dat ik een onterechte bezorgklacht indiende. De antwoorden waren zeer efficiënt en probleemoplossend. Ik ben zeer tevreden.

Schuttinga

Prettig

Veel kussens!

Jutta

Zeer goed, ze nemen contact met je op als er niet voldoende voorraad is

ze bellen als er iets is met je bestelling

Probleemloos bestel-en afleverproces!

Snelle levering, goede omschrijving produkt.