Voldoet het rapport aan uw verwachtingen?
Kreeg u een duidelijk antwoord op uw vragen?

Piet Jongepier

Houdt zich uitstekend aan afspraken. Vakkennis zeer goed. Van harte aanbevolen!

Jac

Ik wilde graag een onafhankelijk, deskundig advies over de staat van een constructie onderdeel. Ik heb zowel de inspectie als ook de rapportage als bijzonder professioneel ervaren.

Sarah

Jasper is vriendelijk en professioneel. Hoj gaf goede uitleg tijdens de inspectie en het rapport was snel beschikbaar.

Jessica Saas

Prima ervaring, vriendelijk en duidelijk.

B.v.Beurden

Zeer snel en deskundige inspectie

van Belle

Zeer duidelijk

Via makelaar aangemeld voor een bouwkundige keuring. Bericht gekregen via email over dag van keuring en wanneer terugkoppeling. 3 dagen na keuring kwam verslag binnen. duidelijk, uitgebreid en... Via makelaar aangemeld voor een bouwkundige keuring. Bericht gekregen via email over dag van keuring en wanneer terugkoppeling. 3 dagen na keuring kwam verslag binnen. duidelijk, uitgebreid en helder verslag. Daarbij ook de optie om bij vragen te bellen. keurig geregeld.

Professioneel, komt afspraken na, duidelijk en heldere rapportage

Anne Eversdijk

Tijdens de inspectie als koper mee mogen lopen. Hierdoor had ik gelijk veel informatie over de staat van de woning. Een heel fijn overzichtelijk rapport gekregen binnen 3 werkdagen, terwijl dit het... Tijdens de inspectie als koper mee mogen lopen. Hierdoor had ik gelijk veel informatie over de staat van de woning. Een heel fijn overzichtelijk rapport gekregen binnen 3 werkdagen, terwijl dit het enige bedrijf is dat werkte tijdens de bouwvak en het erg druk was. In het rapport staan duidelijke fotos en uitleg. Neemt uitgebreid de tijd om te communiceren, ook via Whatsapp.

Positief en met kritische en deskundige kijk