Onvergetelijk!

Er was wat vertraging, hier eventueel feedback over geven per sms ofzo

Coen van Ede

Erg leuke ervaring en gezellige instructeur!

Koffie machine

Fantastisch. Prima instructies in en rond het vliegtuig. Piloot gaf direct vertrouwen aan kandidaat om zelf te vliegen.

Ik heb 3 verbeterpunten.
1) met het reserveren via de website is het niet duidelijk of de aangegeven tijd werkelijk beschikbaar is.
2) ik vond het ook niet duidelijk waar we ons op Airport Rotterdam moesten melden. Nergens staat Wooning Aviation aangegeven.
3) op zaterdag kan je daar dus ook niemand over bellen omdat jullie tijdens kantooturen gesloten zijn.

E. Langezaal

Helaas vond ik het vreselijk. Het was slecht weer en heel veel turbulentie. De avond van te voren werd ik keurig gebeld met de mededeling dat het waarschijnlijk niet door zou gaan vanwege het...

Als je om 10.00 uur een afspraak hebt en de piloot regelt zelf ik ben er pas om 10.15 uur wat uiteindelijk 10.30 uur wordt en voordat je de lucht ingaat ben je weer 30 minuten verder. Het vliegtuigje zelf krijgt ook geen schoonheidsprijs. Ik vond persoonlijk het vliegtuigje in een slechte staat: kapotte stoelen etc. Het vliegtuigje zag er erg oud uit.

Reactie Wooning Aviation:

Beste mevrouw Langezaal,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen. Wij waarderen dit bijzonder en het geeft ons de mogelijkheid om ons product te verbeteren.

Gisterenavond hebben wij meteen telefonisch contact met u gezocht en is er tijdens een positief gesprek tot de conclusie gekomen dat als u wilt de vlucht geheel kosteloos nog een keer mag maken en dan met een andere instructeur. Wij moeten onze eerste indruk absoluut verbeteren naar u toe!

De vertraging in aanvang is zeker niet wenselijk en het is ook absoluut niet de bedoeling dat een instructeur de dagplanning naar zijn eigen hand gaat zetten. Door uw feedback kunnen wij de instructeur hierop aanspreken. Dat u na aankomst van de instructeur nog een halfuur later pas de lucht in ging komt door de uitleg vooraf. Dit hoort bij het pakket.

Het vliegtuig waar u mee gevlogen heeft is inderdaad niet de nieuwste in de vloot maar zeker nog wel acceptabel. Wel goed om te vermelden dat deze in het najaar van nieuwe bekleding zal worden voorzien.

Het weer is altijd een moeilijk gegeven. Op uw dag was het op het randje maar wel vliegbaar. Helaas was dit voor u toch geen succes.

Zoals eerder aangegeven komt u binnenkort nog een keer vliegen voor een tweede kans!

Wooning Aviation

Relaxed, ongedwongen. Meer zelf gevlogen dan verwacht.

Ontzettend positief

Iets beter aangeven waar we precies moesten zijn, maar ging eigenlijk ook wel goed

R. de Vries

Hartelijk dank voor de fijne en goede verzorging van de vlucht voor onze opa.

Hij vond het fantastisch en ziet een rondje stuntvliegen ook nog wel zitten, wellicht tot...