Hugo Fillet

Geweldige ervaring, was veel te kort.

Aanwezigheid van vertegenwoordiging van het bedrijf cq. receptionist(e) in luchthaven gebouw om klanten op te vangen.

Autar

Na een rommelige planning hebben wij toch echt genoten van het vliegen. Een van de dingen die wij zeer prettig ervaren hebben is dat de piloot qua topografie heel goed gedaan heeft. Hij heeft veel...

Planning kan beter.
Wij hadden een parkeer voucher gekregen, deze is helaas alleen geldig samen met een consumptie in het hotel. Niet handig, want dan kan je niets zien. Misschien een idee om iets af te spreken met het restaurant op het vliegveld zelf. Qua parkeren maakt het niets uit, of je in de garage je auto parkeert of buiten. per saldo hebben wij toch moeten betalen voor het parkeren in de garage.

Geweldig, leuke instructeur, duidelijk en enthousiast!

Goed, het was erg leuk

Een betere uitleg.

Benedicta

Zeer goed. Vriendelijke instrukteur die er rekening mee hield dat mijn zoon 11 jaar is en dus een vliegles aangepast aan zijn niveau gaf.

Andre Sarelse

De eerste vliegles moet nog volgen, maar zeker iets wat ik overweeg.
de eerste rondvlucht is erg goed bevallen, mijn ouders waren blij verrast en goed te spreken over de piloot

De aankomst in de vertrek/aankomst hal is een beetje "vreemd" doordat er geen eigen desk is...
voeg een regel toe in de begeleidende email en je weet bij aankomst dat je wordt opgehaald door een medewerker met een geel hesje.

wij hebben mijn ouders afgezet op de airport maar kregen weinig mee van hetgene wat er na de security afspeelt, het had leuk geweest als wij mee hadden kunnen gaan tot aan het vliegtuig.

Leuk!

Keep up the good work! Het was goed en erg leuk om te doen! Personeel ook erg aardig en geduldig! Perfect :)

Ricardo Menino

GEWELDIG