Tim Leurs

We hebben een halfuur gevlogen en mijn zoon heeft voorin gezeten. Het was voor hem echt onvergetelijk en mijn vader (dus zijn opa) vond het ook fantastisch om Rotterdam zo vanuit de lucht te zien....

Misschien duidelijker de klant van te voren informeren hoeveel tijd je daadwerkelijk vliegt. In het halfuur zitten namelijk ook nog een aantal andere zaken zoals het taxiën en dergelijke, waardoor het effectieve vliegen boven de stad voor het gevoel redelijk kort was.

Na wat moeite om mw in het vliegtuig te krijgen heeft mw genoten van het vervullen van haar hartenwens

Indien mogelijk wat meer faciliteiten om mensen met een (lichamelijke) beperking in het vliegtuig te krijgen.

R Blokzijl

Vader voor zijn 80 ste verjaardag getrakteerd op opfriscursus, na 25 jaar niet te hebben gevlogen. Zijn smile was groot en de gelukkigste man op de wereld eenmaal weer achter de stuurknuppel

Goed georganiseerd en proffesioneler kan het niet top bedankt

Daniel Björk

Ontzettend goed! Piloot was erg aardig en duidelijk in uitleg.

Afspraak maken ging niet helemaal goed, tijd was verkeerd gecommuniceerd met de piloot. Gelukkig heeft hij dat prima opgelost!

Erg leuk. Was voor mij de eerste keer vliegen in een klein vliegtuig. Vond het leuk dat ik direct na het opstijgen zelf mocht sturen tot aan bijna de landing. Erg relaxed en een mooie ervaring.

geen. Voldeed geheel aan mijn verwachting. Mocht eigenlijk wel wat langer duren.

Ed

Unieke ervaring

De communicatie kan veel beter. Per mail een routebeschrijving gekregen met de uitleg te parkeren bij P2 en te melden bij de infobalie. En een parkeervoucher. Ons keurig op tijd gemeld aan die balie en de mevrouw zei dat we opgehaald zouden worden. Maar werd 5 min. Na de afgesproken tijd door een boze piloot gebeld omdat we er nog niet waren. Bleek dat we ons ineens bij poort 19 moesten melden. Was een heel eind lopen. En de parkeervoucher was voor de parkeergarage bij het hotel naast het vliegveld. Dus kon gewoon even €8,50 betalen voor de korte tijd die we op P2 gestaan hadden.

Reactie Wooning Aviation:

Beste mevrouw Bronmeijer,

Dank dat u de moeite heeft genomen een review te schrijven, wij waarderen dit bijzonder.
Door feedback als die van u kunnen wij onze dienstverlening verbeter! En dat is naar aanleiding van uw bericht zeker nodig op het vlak van communicatie qua afspreek locatie.

Er is inderdaad een miscommunicatie geweest over de plek van afspreken op de luchthaven. Sinds december vorig jaar is het veiligheidsbeleid op de luchthaven drastisch veranderd. Het komt erop neer dat ze geen recreatieve passagiers meer willen mixen met passagiers die met bijvoorbeeld Transavia op reis gaan. Hierdoor moeten wij nu gebruik maken van poort 19. Onze excuses dat wij dit niet aan u gecommuniceerd hebben.

Ondanks dit misverstand van onze kant hoop ik dat uw eerste vliegles met instructeur Sylvain wel meer dan de moeite was!

Wooning Aviation

Sebastiaan

Fantastisch, leuk en ontspannen sfeer, mooie vlucht

Alleen de aanmelding gaf verwarring. De mensen achter de balie hadden nog nooit van Wooning Aviation gehoord en wisten aanvankelijk niet wat te doen. pas toen de piloot kwam werd alles duidelijk.

nee

Nika

Ik vond het geweldig! Goede begeleiding van de piloot tijdens het vliegen!

Marion

Een klein drama, maar dat lag aan mij, want ik heb vliegangst.

Prettige ontvangst en de instructeur heeft erg zijn best gedaan om mij op m'n gemak te stellen. Ook heel fijn dat mijn man mee mocht vliegen.