Jan Dirk de Beer

Leuk ,was de tweede keer en gevlogen met een zeer vriendelijke instructeur ,volgende keer weer !

Hoeveel keer moet je gevlogen hebben wanneer je mag landen of landing inzetten met een instructeur ?

Vere

Mijn dochter (13) heeft het als heel boeiend ervaren.
Zij wil graag meer lessen gaan volgen.

Conny

Ontzettend leuk, een hele ervaring

Het plannen van een vlucht, evt. Dat je via internet uit bepaalde tijden kunt kiezen, nu ging alles via de mail, ik had vrij kortaf de vlucht geboekt, voor een verjaardagsverrassing, ik wilde zeker weten of er plek was een bepaalde dag, ik zou gebeld worden, maar werd gemailt,waardoor ik het bericht weer later pas zag, al met al goed gekomen, maar communicatie zou wat makkelijker kunnen

Fantastisch

Nieuwere toestellen

Corjan Poortman

Ontzettend leuke ervaring

Gemaakte afspraken nakomen. Het begon met ca. een half uur theorie, wat in de praktijk nog geen 5 minuten was.
Vervolgens i.p.v. de toegezegde Cessna 172 (waarvoor is bijbetaald), een ander toestel waar ik niets mee had. Een Cessna 172 had ik me op verheugd, dus dat was een afknapper.
Als slotstuk zou 45 minuten worden gevlogen, maar er moest nog getankt. Dat is van de tijd af gegaan. Al met al een leuke ervaring, maar te duur betaald.

Reactie Wooning Aviation:

Beste Heer Poortman, dank voor uw reactie. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Positief of negatief, wij horen graag beide!

Wij vinden het natuurlijk spijtig dat de vlucht niet geheel aan uw wensen heeft voldaan.
U heeft de vlucht inderdaad niet gevlogen met de Cessna 172 maar met een Diamond DA40. Dit is een zeer modern vliegtuig dat minstens zo fijn vliegt als een Cessna 172. De ervaring van de vlucht is gelijk te noemen.

Het is niet goed te praten dat de instructeur kennelijk niet voldoende tijd voor u heeft genomen. De kortere theorieles is niet goed en wij willen u dan ook graag aanbieden om terug te komen om alsnog de volledige theorieles te krijgen.

De vluchtduur was 3 minuten langer dan aangegeven door u. En dit klopt wel aardig. De 45 minuten is van motor aan tot motor uit. Dit heeft verder niets te maken met wel of niet tanken.

Uw instructeur neemt nog telefonisch met u contact op om de gang van zaken te bespreken met u.

Buiten dit lezen wij dat de vlucht zelf wel geniet was. Dat is fijn om te lezen!

Hopende u in de toekomst toch nog eens aan boord te mogen verwelkomen.

Wooning Aviation

Susan van Spronsen

In een woord grandioos

Piet van den Bulk

Een Hele mooie ervaring, best wel moeilijk zo Zelf te vliegen met behoorlijk wat wind. Maar een hele ervaren en vriendelijke instructeur.

De medereizigers hadden het een beetje koud achter in het vliegtuig tgv een niet zo goed sluitende deur. Maar ook zij hebben enorm genoten van de vlucht.

Geweldig!

Na heel hard nadenken kan ik misschien alleen nog opschrijven dat ik het lastig vond om te bepalen waar je moest parkeren en waar je je moet melden. Misschien is een plattegrondje nog iets om aan de bevestiging toe te voegen? Verder ben ik heel vriendelijk ontvangen en was de les gewoon helemaal top!.

den Ouden

Bijzonder! Echt een aanrader, leuk om cadeau te geven. Echt een hele leuke ervaring om te doen!

Betere koffie

Matthijs Rutten

Fantastisch, duidelijke begeleiding van begin tot eind. Mooie ervaring!

Wellicht zou het leuk zijn om de tutorial die je voorafgaand aan de vlucht krijgt eerder per e-mail te ontvangen. Dan heb je meer tijd om je in te lezen en weet je wat er van je verwacht wordt met het vliegen op de horizon.