John Flaman

Heel mooi en spannend. Goed weer gehad en veel kunnen zien.
Aardige instructeur.

Ik zou niet weten

Axel

Super goed was een prachtige ervaring

Sylvia Homs

NIET GOED! Ik heb geen vliegles kunnen maken omdat toen ik er gebruik van wou maken bleek dat de bon een expiratiedatum had, die net 3 dagen was verlopen! Ik heb uiteraard meteen Wooning aviation...

En ook klanten meer tegemoet komen. Want ik heb gewoon betaalt!

Reactie Wooning Aviation:

Beste mevrouw Sylvia Homs (sylvia.m@live.nl) dank voor uw reactie.

Via de e-mail hebben wij al een zeer uitleg gegeven. Uw bon is helaas verlopen. Conform de voorwaarden die u geaccepteerd heeft bij het kopen van de bon is duidelijk aangegeven dat er een beperkte geldigheid is van onze bonnen (12 maanden). Enige maanden nadat u de bon had wilde u er ook al vanaf. Wij hebben u hier toen een voorstel voor gedaan en daar bent u toen ook niet op ingegaan. U wist dus heel duidelijk de condities. Jammer dat u nu denkt dat u door deze (meerdere) negatieve reviews uw gram kunt halen.

Wooning Aviation

Sylvia Homs

Ik heb geen vliegles kunnen maken omdat toen ik er gebruik van wou maken bleek dat de bon een expiratiedatum had, die net 3 dagen was verlopen! Ik heb uiteraard meteen Wooning aviation gebeld om te...

Geen expiratiedatum op een cadeaubon van 180 euro of de klant via het systeem een waarschuwing geven als hun aankoop bijna verlopen is. En een goede rede geven waarom er een expiratiedatum op zo'n dure cadeaubon zit. En ook klanten meer tegemoet komen. Want ik heb gewoon betaalt!

Reactie Wooning Aviation:

Beste mevrouw Sylvia Homs (sylvia.m@live.nl) dank voor uw reactie.

Wooning Aviation

Ontzettend leuk, geen op of aanmerkingen!

Een schoonzoon had de vliegles ontvangen, twee van onze kinderen vlogen mee.
Zij keken er met plezierige spanning naar uit, vonden het ook best een beetje eng.
Stuiterend van de...

Onderstaande staat op de site. De piloot was beslist een aardige man, maar de theorieles duurde beslist niet langer dan 10 minuten. Werd er doorheen gejaagd in snel Nederlands, terwijl duidelijk was gemaakt dat onze schoonzoon Nederlands lerende is.
Bij het vliegtuig werden foto's gemaakt, geen inspectie.
De vlucht duurde beslist minder dan 30 minuten. Mijn man en ik hadden bij vertrek naar de klok gekeken zodat we wisten wanneer we op tijd naar de plek moesten waar we de aankomst konden zien. Ruim vijf minuten voor tijd waren we daar, maar toen stond het viegtuig er al! Daar baalden wij wel van.
Omdat de kinderen niet op de klok gelet hadden en alleen maar heerlijk aan het vertellen waren, hebben we het zo gelaten.
Wij zullen het bedrijf wel aanraden, maar bovenstaande erbij vermelden als aandachtspunt.

De piloot staat voor u klaar op het vliegveld voor een uitgebreide instructie over en rond het vliegtuig, de regels in de lucht en de te vliegen route. Hierna gaat u samen het vliegtuig aan een inspectie onderwerpen. Is alles in orde? Dan bent u klaar voor de take-off!
Een unieke eerste vliegles,standaard eerste vliegles voor 1 persoon bestaande uit een theorieles van 20 minuten, 30 minuten vliegen onder begeleiding van een instructeur en een nabespreking).

Deze les was zeer leuk. Deze les heeft zeker mijn interesse gewekt voor het leren vliegen in een Cessna.

Wellicht kan de locatie-aanduiding worden veranderd voor diegene die met de bus komen. Vanwege aansluiting vanuit Lelystan station met de bus kan het zijn dat je 5 minuutjes later bent. In dat geval is het goed om te weten hoever het lopen is vanuit de bushalte.

Fantastisch

nvt

Daan van Oostende

Top, prachtige ervaring

Mag wel echt de 45 minuten in de lucht zijn, was nu wat korter.

Frans Dur uit Hellevoetsluis

GEWELDIG. Goede en gezellige instructor.
Korte uitleg over het mechaniek maar goed genoeg voor "hands free" flighing.

Probleem leek meer met security alsof men niet wist dat er...

Een wat gedetailleerdere route beschrijving naar poort 19. Heb nu ongeveer heel het veld omgelopen om de poort te vinden.