Bas van Ee

Prima!

Snelle levertijd, en prettige klantenservice

Corina Heurter

Douchegoot gekocht. En op de aangegeven dag keurig bezorgt.

Je kan erop rekenen

Helwin Clemens

Kleur van de tegels die ik heb besteld viel veel lichter uit dan op de foto op de site !

Levering

Reactie Woon-discounter.nl:

Jammer om te horen dat het niet helemaal naar wens was. Tegels is inderdaad een moeilijke productgroep betreft foto's op de website. Eventueel kan er een gratis sample aangevraagd worden om de... Jammer om te horen dat het niet helemaal naar wens was. Tegels is inderdaad een moeilijke productgroep betreft foto's op de website. Eventueel kan er een gratis sample aangevraagd worden om de exacte tegel thuis te bekijken. Het is ook mogelijk om ons gehele assortiment aan tegels in de showroom te bekijken.

Arjan Boers

Zeer mooie design radiator besteld,volgende dag al geleverd
Het past perfect in de badkamer

Topkwaliteit en helemaal niet duur!

Mark Van Lammeren

Prima eerste ervaring. Compacte collectie (fijn, want dat maakt uitzoeken minder lastig) en goeie prijzen.

Restpartijen deals, heel fijn.

Hit keukens

Wij hadden twee kranen besteld. Deze zijn netjes snel bij ons geleverd. Echter bleek een kraan beschadigd te zijn. Dit hebben wij meteen gemeld bij de Woon-Discounter. Dezelfde dag kregen wij een... Wij hadden twee kranen besteld. Deze zijn netjes snel bij ons geleverd. Echter bleek een kraan beschadigd te zijn. Dit hebben wij meteen gemeld bij de Woon-Discounter. Dezelfde dag kregen wij een reactie op ons mail, en de volgende dag kregen wij een andere kraan binnen. Super snel alles in orde gemaakt.

prijs- kwaliteit goed

A.A. Bijl, van der

Heldere digitale presentatie! Prima contact met de betreffende (verkoop-)afdeling; vragen worden goed opgepakt. Afhandeling ook dik in orde.

Duidelijke webshop. Goede chat-adviezen. Prima afwikkeling van bestelling.

Lesley Weessies

Makkelijk te bestellen. Kregen helaas geen updates over bestellingen en moesten hier zelf telkens achteraan. zou fijn zijn geweest als je een tussentijdse mailtjes over updates omtrent bestelling... Makkelijk te bestellen. Kregen helaas geen updates over bestellingen en moesten hier zelf telkens achteraan. zou fijn zijn geweest als je een tussentijdse mailtjes over updates omtrent bestelling zou fijn zijn geweest. Bezorging ging vlekkeloos

Bestellen, bezorgen en levering gingen voorspoedig

Tiny

Uitstekend

telefonisch goed bereikbaar

Hans van de Burgt

Zeer goed. Doucheswand bestelt en binnen 2 dagen in huis.

Snelle verzending goede prijzen.