Maarten Verduyn

Een top en vriendelijke bedrijf

Klantvriendelijk

Peter Slijpen

Product is precies als beschreven en goede kwaliteit zeer prijs gunstig ik weet voortaan waar ik moet zijn

Super kwalitatief materiaal, goedkoop en leveren als belooft

André

Zeer goed

Snel, vriendelijk en adequaat handelen

Wen

Barbara Verdam

Perfect

Duidelijk snel zeer vriendelijk

Osman

Ik heb 35 dozen tegels gekocht die 60 x 60 zijn. Tijdens het leggen is gebleken dat 12 dozen 59 x 59 zijn. Omdat ik daarvoor al vloerverwarming had laten leggen en dus een grote investering zit ik... Ik heb 35 dozen tegels gekocht die 60 x 60 zijn. Tijdens het leggen is gebleken dat 12 dozen 59 x 59 zijn. Omdat ik daarvoor al vloerverwarming had laten leggen en dus een grote investering zit ik nu dus met een groot probleem. Woon-discounter zegt dat hun erg spijt maar dat ze de tegels niet meer hebben. Ik ben nog in afwachting van een oplossing maar dit gaat dus een rechtszaak worden

Hebben ze niet

Reactie Woon-discounter.nl:

Het is erg vervelend dat het formaat tegel niet overeen komt met hetgeen u besteld had. Dit moet gewoon goed zijn uiteraard. U kunt van ons verwachten dat de kwaliteit van de tegels goed is. In dit... Het is erg vervelend dat het formaat tegel niet overeen komt met hetgeen u besteld had. Dit moet gewoon goed zijn uiteraard. U kunt van ons verwachten dat de kwaliteit van de tegels goed is. In dit geval is het mogelijk dat er vanuit de fabriek wat mis is gegaan, dit hebben we helaas niet altijd zelf in de hand. Gelukkig is het Inmiddels opgelost.

Nathanael

Via de site besteld. Makkelijk en snel. Enige punt was dat de aansluiting die er standaard bij zat te groot was voor het schroefdraad van de waterleiding. Dat was iets wat niet duidelijk was dat je... Via de site besteld. Makkelijk en snel. Enige punt was dat de aansluiting die er standaard bij zat te groot was voor het schroefdraad van de waterleiding. Dat was iets wat niet duidelijk was dat je hier op moet letten. Voor de rest mooie kraan en snelle levering.

Makkelijk en snel

Ineke

Leuke spullen, snel geleverd en goedkoop. Zeer tevreden over dit bedrijf.

De prijs en de snelle levering.