Hans van de Burgt

Zeer goed. Doucheswand bestelt en binnen 2 dagen in huis.

Snelle verzending goede prijzen.

Henk Kuiper

Erg prettig

Klantvriendelijk en betrouwbaar

A Bouwens

Product betaald maar na 1 week nog niet geleverd

Nog onbekend

Reactie Woon-discounter.nl:

Vervelend dat de bestelling nog niet is geleverd. Zodra wij een bestelling binnen krijgen, voor 16:00 uur, wordt deze verwerkt en de volgende werkdag aangeboden. Deze specifieke zending is ook... Vervelend dat de bestelling nog niet is geleverd. Zodra wij een bestelling binnen krijgen, voor 16:00 uur, wordt deze verwerkt en de volgende werkdag aangeboden. Deze specifieke zending is ook direct naar u verstuurd. Echter hebben wij twee keer de melding 'De ontvanger is niet aanwezig' ontvangen. Het betreft een pallet met steenstrips, bij dit soort zendingen zullen zij deze ook niet bij de buren afleveren. Vandaar dat er op dat moment wel iemand thuis dient te zijn om het in ontvangst te nemen. Wij nemen hierin contact met u op om tot een oplossing te komen, zodat het toch geleverd kan worden.

karl fabel

Top snelle levering

Veel keus goede website

L Kloos

Kraan besteld om 14 uur een volgende dag om 12 uur geleverd! Kraan ziet er mooi uit en de prijs was niet hoog.

Snelle levering, scherpe prijs

Brahim Chouiter

Goede service en goede prijzen

Lammert Kloosterman

Bestelling monster baksteenstrip in een mum geregeld, ook nog eens gratis verstuurd, de volgende dag in huis, ook de bestelling de volgende dag al in huis. Klasse medewerker die meedacht en meedeed.... Bestelling monster baksteenstrip in een mum geregeld, ook nog eens gratis verstuurd, de volgende dag in huis, ook de bestelling de volgende dag al in huis. Klasse medewerker die meedacht en meedeed. Petje af.

Flexibel, meedenkend, vriendelijk, correct.

Marion de Baan

Alles keurig volgens afspraak