Arend

Zeer goed

Prijs/kwaliteit is bijzonder goed met zeer goede aflevering en makkelijke communicatie met het bedrijf.

Sabina Vd meulen

Goede service

Goedkoop

Kees Bijl

Ik zou echt Niet meer weten wat ik bij u gekocht had,en om nu weer door al mn email heen te gaan heb ik ook niet zo.n zijn in,ik ben op vakantie.
Verder vind ik dit altijd een beetje een on...
Verder vind ik dit altijd een beetje een on zinnig iets mijn ervaring delen, met een bedrijf waar ik toch van uit mag gaan dat die weten waar ze me bezig zijn.

Heeft u opvallende sterke punten van dit bedrijf ervaren bij de aanschaf van uw product?

Nee Niet in het bijzonder,
ik zoek iets,u bied dat aan, ik bestel en betaald dat, u stuurt...

Nee Niet in het bijzonder,
ik zoek iets,u bied dat aan, ik bestel en betaald dat, u stuurt het op...dat is alles. Niets bijzonders aan toch....?

Woon-discounter.nl

Goede service!

Zeer klantvriendelijk bedrijf

R.A.P. van Kessel

Ik kocht een aantal cv kranen welke bij nader inzien niet was wat ik verwachtte.

Omruilen was geen enkel probleem, zeer goede service en snel geregeld.

Astrid Ravestijn

Vriendelijk, informatief

Waeed Alhashmy

Karin Ngamelubun

Beetje teleurgesteld

Goede prins

Reactie Woon-discounter.nl:

Jammer dat de review niet iets positiever is want u heeft een product bij ons besteld en die is geleverd volgens afspraak. Het product was niet helemaal wat u zocht. U heeft daarna contact opgenomen... Jammer dat de review niet iets positiever is want u heeft een product bij ons besteld en die is geleverd volgens afspraak. Het product was niet helemaal wat u zocht. U heeft daarna contact opgenomen met ons om het product retour te sturen. Dat was geen enkel probleem en wij hebben het product volgens afspraak opgehaald.
Volgens mij hebben wij alles snel en netjes geregeld. Alleen het product was niet naar wens en dat kan gebeuren natuurlijk.
Hopelijk heeft u inmiddels een product gevonden dat meer bij u past.

Diana

Zeer tevreden

Artikel was prima. Service ook

Ghillaine sahraoui

Heel goed mijn bestelling was nel geleverd

snelle levering