Hendrik

Meer dan 100% tevreden hoe alles is verlopen met woningontruiming Regionaal. Zeer professioneel hoe alles geregeld wordt. Ik vind het nog steeds ongelofelijk hoe de woning van mijn ouders in 1 dag... Meer dan 100% tevreden hoe alles is verlopen met woningontruiming Regionaal. Zeer professioneel hoe alles geregeld wordt. Ik vind het nog steeds ongelofelijk hoe de woning van mijn ouders in 1 dag leeggeruimd is. Ik ben zelf op leeftijd en ben blij dat ik deze zware klus kom uitbesteden.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Meer dan 100% tevreden over uw positieve review. Hartelijk dank hiervoor.

R.M. Wareman

Zeer klantgerichte én zeer klantvriendelijk!

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Zeer mooie review, 5 sterren. Hartelijk dank hiervoor.

ron slond

Na 1 telefoontje direct snel huisbezoek en offerte ontvangen. Alles daarna volgens planning verlopen. De woning werd keurig netjes bezemschoon achtergelaten. Al met al een prima bedrijf voor als men... Na 1 telefoontje direct snel huisbezoek en offerte ontvangen. Alles daarna volgens planning verlopen. De woning werd keurig netjes bezemschoon achtergelaten. Al met al een prima bedrijf voor als men plotseling een woningontruiming moet regelen, TOP !

Verbeterpunten of tips ?

gewoon op dezelfde voet en met dezelfde service doorgaan.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

TOP review. Hartelijk dank hiervoor.

Marieke

Dit is derde keer dat ik jullie moest inschakelen voor het ontruimen van een woning van een oom. Ook nu weer is alles naar volle tevredenheid verlopen. In de woning was erg gerookt en alles is door... Dit is derde keer dat ik jullie moest inschakelen voor het ontruimen van een woning van een oom. Ook nu weer is alles naar volle tevredenheid verlopen. In de woning was erg gerookt en alles is door jullie gewit en schoongemaakt. De mevrouw van Portaal was zeer tevreden bij de oplevering van de woning.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Fijn te lezen dat onze dienstverlening wederom goed is verlopen. Dank voor uw review.

Deborah

De koopwoning van mijn ouders laten leegruimen icm het verhuizen van boedel naar diverse familieleden. Fantastisch gegaan. Communicatie verloopt soepel. Offerte zeer overzichtelijk en duidelijk.... De koopwoning van mijn ouders laten leegruimen icm het verhuizen van boedel naar diverse familieleden. Fantastisch gegaan. Communicatie verloopt soepel. Offerte zeer overzichtelijk en duidelijk. Kortom aanrader.

Niks

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dank voor uw mooie review. 5 sterren.

Petra

Zeer tevreden hoe alles is verlopen. Vanaf de offerte t/m de oplevering van de woning aan verhuurder Rochdale. De opzichter gaf nog een groot compliment, zo netjes allemaal. Bedankt vóór alles.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Een 10 voor onze dienstverlening. Hartelijk dank voor uw mooie review.

L. Booster

Wij zijn zeer tevreden met de ontruiming en schoonmaken van de woning. Het hele team verdient een dikke voldoende. Telefonisch contact prima, de thuisafspraak Prima en het uitgevoerde werk super

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Super te lezen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Dank voor uw review.

Wim van Es

Duidelijke en nette intake gehad.

Verbeterpunten of tips ?

Er was afgesproken dat de lampen en gordijnen verwijderd zouden worden, dat is niet gebeurd. Bovendien was de keuken niet correct schoongemaakt. Voor de beide dingen hebben wij € 250 extra aan de... Er was afgesproken dat de lampen en gordijnen verwijderd zouden worden, dat is niet gebeurd. Bovendien was de keuken niet correct schoongemaakt. Voor de beide dingen hebben wij € 250 extra aan de woningbouw moeten betalen. Jammer, voor de rest was alles prima geregeld.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Wat spijtig te vernemen dat de lampen en gordijnen niet waren verwijderd. Excuus hiervoor. Intern besproken om dit soort onnodige fouten te voorkomen.

F.Hoebeee

Geweldig zo goed als ze de zorg van het ontruimen uitvoeren, ook het verhuizen ging zonder enig probleem! Personeel was aardig en attent! Ik raad dit bedrijf aan, als er ontruimd of verhuisd moet... Geweldig zo goed als ze de zorg van het ontruimen uitvoeren, ook het verhuizen ging zonder enig probleem! Personeel was aardig en attent! Ik raad dit bedrijf aan, als er ontruimd of verhuisd moet worden!
Frank Hoebee uit Akkrum

Verbeterpunten of tips ?

Iets meer voorlichting van het verhuis of ontruiming in het begin voordat het proces start!

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dank voor uw review. Uw verbeterpunt nemen wij zeker ter harte.

Hui in Zevenbergen

Boven verwachting. We vonden het een fijn concept dat alles wat nog bruikbaar is, mogelijk een tweede leven krijgt via de kringloop winkel. Prettig contact in de voorbereiding van de dag van de... Boven verwachting. We vonden het een fijn concept dat alles wat nog bruikbaar is, mogelijk een tweede leven krijgt via de kringloop winkel. Prettig contact in de voorbereiding van de dag van de ontruiming. Op de dag zelf hebben we er geen omkijken naar gehad, het huis is mooi schoon opgeleverd. Delta ontzorgt!

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dat onze dienstverlening boven verwachting was, is leuk om te lezen en een heel mooi compliment.
Dank voor uw review.
Team Woningontruiming-Regionaal