Fam. de Jongh

Goede indruk van bedrijf en ben overall tevreden over de woningontruiming van mijn moeder. Het is naar tevredenheid afgehandeld ook al waren niet alle zaken conform offerte/afspraken afgehandeld.... Goede indruk van bedrijf en ben overall tevreden over de woningontruiming van mijn moeder. Het is naar tevredenheid afgehandeld ook al waren niet alle zaken conform offerte/afspraken afgehandeld. De restpunten zijn door de woningbouw opgeleverd. Is wel netjes in mindering op de eindafrekening uitgebracht. Sleuteloverdracht was goed geregeld.

Verbeterpunten of tips ?

Ik vond het onprettig om over de restpunten/niet verrichte werkzaamheden te moeten onderhandelen met woningbouw. Dit naar aanleiding dat de opdrachtnemer aangaf het niet in de afgesproken tijd te... Ik vond het onprettig om over de restpunten/niet verrichte werkzaamheden te moeten onderhandelen met woningbouw. Dit naar aanleiding dat de opdrachtnemer aangaf het niet in de afgesproken tijd te kunnen afronden. De woningbouw is me deels tegemoet gekomen, echter dit gaf me gezien de situatie, niet het gevoel ontzorgt te worden. De communicatie kon m.I. ook beter. Het contact was goed, maar het totstandkomen ging lastig. Let ook op of er echt vanuit uw eigen regio de dienst wordt aangeboden. Dit i.v.m. Reistijd/km vergoeding. Dit zijn mooie leerpunten voor regio Apeldoorn. Evenzogoed 8/10 want overall dik tevreden.

M. Kaffa Den Haag

Vanaf het 1e telefonisch contact tot het ophalen van de boxen was het vriendelijk en duidelijk.
8 januari de verhuizing 9 januari ontruiming, het ging allemaal met respect en in overleg met recht de uitspraak ontzorgd

Josefien

Wij zijn zeer tevreden met de ontruiming van twee woningen door CVS Woningontruiming.
De contacten met het kantoor waren prettig, de offertes waren duidelijk en de afspraken zijn op perfecte wijze uitgevoerd.
De sleutels van de woningen hadden we afgegeven en CVS heeft alles keurig afgehandeld, de verhuurders waren zeer tevreden met de eindoplevering van de woningen.

Verbeterpunten of tips ?

Alles was perfect geregeld; Kwaliteit en Vertrouwen.

Annemarie Oosten

Zeer klantvriendelijk en meedenkend met oog voor de senior die verhuisd en voor het milieu.

Verbeterpunten of tips ?

Niks veranderen, prima zoals het is!

I.Ruijmgaart

Met zeer duidelijke instructies zijn alle zaken betreffende de woningontruiming van mijn vader naar tevredenheid afgehandeld. Alle afspraken zijn nagekomen en de eindafhandeling met de woningbouw,... Met zeer duidelijke instructies zijn alle zaken betreffende de woningontruiming van mijn vader naar tevredenheid afgehandeld. Alle afspraken zijn nagekomen en de eindafhandeling met de woningbouw, sleuteloverdracht en opname meterstanden waren perfect geregeld

Verbeterpunten of tips ?

Ik zou het niet weten, alles was zeer duidelijk en ik ben zeer tevreden met het contact en de afhandeling

Gerda Rumpff-Jongerius

De afspraken die wij vooraf hadden gemaakt bleken bij oplevering prima te zijn nageleefd!

Verbeterpunten of tips ?

Zou het echt niet weten conform onze afspraken!

Jan van den Broek

Top woningontruiming, goede communicatie, geen verrassingen! Heel aangename en professionele aanpak met Marc en collega´s.

Verder zo

John Jansen

De ontruiming is tot in de puntjes verzorgd. Goede communicatie met Stefan, alle afspraken netjes nagekomen en goede service. Top!

Vooral zo doorgaan!

Peter Hoogendam

Het huis van onze oma is volledig gestript en schoongemaakt. We zijn erg tevreden over het geleverde werk. Prima gasten!

Ga zo door

A. Fokkens

Na het overlijden van mijn moeder moest haar huisje worden uitgeruimd. Bij toeval bij dit familiebedrijf uitgekomen. Een fijn kennismakingsgesprek gehad waarbij met alle tijd een luisterend oor werd... Na het overlijden van mijn moeder moest haar huisje worden uitgeruimd. Bij toeval bij dit familiebedrijf uitgekomen. Een fijn kennismakingsgesprek gehad waarbij met alle tijd een luisterend oor werd geboden. Er werd keurig en snel gewerkt en de gemaakte afspraken zijn nagekomen. De uiteindelijke factuur viel zelfs nog wat lager uit dat oorspronkelijk was ingeschat. Een verademing in zo'n verdrietige tijd.