Bep

Wat ben ik blij dat ik woningontruining regionaal hebt ingeschakelt. Mijn broer en ik zagen het niet meer zitten om de overvolle woning van mijn moeder leeg te ruimen. Even op Google gekeken en... Wat ben ik blij dat ik woningontruining regionaal hebt ingeschakelt. Mijn broer en ik zagen het niet meer zitten om de overvolle woning van mijn moeder leeg te ruimen. Even op Google gekeken en gelukkig zagen wij bedrijven die ons konden helpen. Verschillende offertes opgevraagd met soms van de louche figuren. Carry van woningontruiming Regionaal is netjes en ze komen alle afspraken na. Service is erg goet. Ik Jan het iedereen aanraden

Niks

Y. de Bruin

Snelle en duidelijke communicatie; doen wat ze zeggen :-)

geen!

Marijke Zwanikken

We hebben deze week voor het eerst een woning laten ontruimen. Dit was ons zelf nooit gelukt, of we hadden er al onze vakantiedagen aan kunnen spenderen.
Woningontruiming-Regionaal is ons...
Woningontruiming-Regionaal is ons geadviseerd door de makelaar en we zijn uitstekend geholpen.
De communicatie is goed verlopen, zeer klantvriendelijk en de woning is keurig netjes leeg opgeleverd. Er is echt ontzettend hard gewerkt.
Er zijn nog een paar persoonlijke spullen gevonden tijdens de ontruiming en die zijn keurig netjes voor ons apart gehouden.
Een zeer betrouwbare partij dus !

Geen verbeterpunten

Ronald

Communicatie is snel en duidelijk. De uitvoering van de werkzaamheden is geheel volgens wens verlopen. Woningontruiming regionaal was door de makelaar aangerade. Woning kan nu de verkoop in. Erg... Communicatie is snel en duidelijk. De uitvoering van de werkzaamheden is geheel volgens wens verlopen. Woningontruiming regionaal was door de makelaar aangerade. Woning kan nu de verkoop in. Erg blij zoals alles is verlopen.

Nee

sjaak van rossum

Alles is prima verlopen netjes achtergelaten opzichter was ook zeer tevreden

K. Tegelaar

Zeer tevreden over de gang van zaken. Het offertegesprek was erg prettig. De ontruiming van de woning is volledig naar wens verlopen. Bij de eindoplevering gaf de opzichter van de... Zeer tevreden over de gang van zaken. Het offertegesprek was erg prettig. De ontruiming van de woning is volledig naar wens verlopen. Bij de eindoplevering gaf de opzichter van de woningbouwvereniging een compliment hoe netjes alles eruit zag. Aanrader.

R. Zwerver

De woning was keurig ontruimd, dat is waar.
Helaas was de voordeur met dusdanig geweld opengetrapt, dat hij niet meer in het slot viel.
In tegenstelling tot de offerte waren de luxaflex...
De woning was keurig ontruimd, dat is waar.
In tegenstelling tot de offerte waren de luxaflex weggehaald.
In tegenstelling tot de offerte was een kast niet weggehaald.

Offerte lezen.

Rob Boerlage

Netjes en respectvol werk

Els

Prima. Goede communicatie, professioneel, correct, betrouwbaar. Huis is keurig opgeleverd. Aanrader.

Aad

Eigenlijk TOP in VETTE hoofdletters geschreven.
Betrokken, Correct, netjes, aandacht voor klant en omgeving en emotie.
Harde werkers zeer punctueel.
Dus echte aanrader!

Verbeterpunten of tips ?

Geen blijf zo als jullie zijn!