Jeanne van Dijk

In verband met de ontruiming van de woning van mijn moeder kwam ik in contact met Mark van den Honert. Omdat er spoed bij geboden was, zocht hij meteen naar mogelijkheden en een week later was het... In verband met de ontruiming van de woning van mijn moeder kwam ik in contact met Mark van den Honert. Omdat er spoed bij geboden was, zocht hij meteen naar mogelijkheden en een week later was het huis leeg. Ik ben zeer tevreden over mijn contact met hem en de algehele afhandeling.
Mark, nogmaals enorm bedankt voor alles!

Verbeterpunten of tips ?

geen, alles ging perfect en volgens afspraak.

H. Van den Braak

Ik heb een positieve ervaring met dit bedrijf. Dit geldt zowel de voorbereiding als de uitvoering. Duidelijke afspraken die ook volledig worden nagekomen.

Nvt

Chantal van Amerongen

Van a tot z perfect verlopen! Bedankt voor de snelle en goede service.

Frans

Fantastisch bedrijf die ons veel zorgen bespaart heeft! Vanaf het eerste moment dat Carry bij het huis van mijn overleden ouders binnenkwam tm het leegruimen door een goed team mannen zijn wij... Fantastisch bedrijf die ons veel zorgen bespaart heeft! Vanaf het eerste moment dat Carry bij het huis van mijn overleden ouders binnenkwam tm het leegruimen door een goed team mannen zijn wij volledig ontzorgt. De waardevolle schilderijen werden naar het veilinghuis gebracht en de wasmachine, koelkast, de bank en de sta-opstoel werden naar online veilingplatform GSD Auctions gebracht waarna we keurig op de hoogte werden gehouden over de stand van zaken. Erg leuk om deze veiling online te volgen, vooral de laatste 15 minuten…..We kregen een mooie opbrengst gestort op de erven rekening. Alles even goed communicatief en helder omschreven is dit echt een top ontruimingsbedrijf! Een echte aanrader.

Ga zo door

G. Suijkerbuijk

Verbeterpunten of tips ?

Ik zelf had liever n totaalprijs gehad. En niet afhankelijk van wat laminaat etc eventueel weegt etc

CK

Bijzonder vriendelijke, professionele werknemers en met passie voor hun werk. Wat prettig om de uitruiming van het ouderlijk huis uit handen te geven. We hadden dat zelf nooit binnen één werkdag... Bijzonder vriendelijke, professionele werknemers en met passie voor hun werk. Wat prettig om de uitruiming van het ouderlijk huis uit handen te geven. We hadden dat zelf nooit binnen één werkdag voor elkaar kunnen krijgen.
Ook fijn dat wat meer kostbare spullen geveild worden ( geen omkijken naar) en heel veel spullen een nieuwe bestemming krijgen. Met als gevolg dat ca 11% bij grof vuil eindigt. Dus wordt er ook nog eens zeer milieubewust opgeruimd.
Een absolute aanrader dus

Verbeterpunten of tips ?

Geen - het kan niet beter

Stijn

Duidelijke afspraken, prettig contact.

Verbeterpunten of tips ?

beter insachtten wat de stortkosten zijn

Antonius.M.M.Th Rem

Wij zijn door Rogier Breugem begeleid in de onruiming van een een gezinwoning. ik kan niet anders zeggen dan Fantastisch. alles na afspraak perfekt uitgevoerd. De voor en eind inspektie overnomen Wij zijn door Rogier Breugem begeleid in de onruiming van een een gezinwoning. ik kan niet anders zeggen dan Fantastisch. alles na afspraak perfekt uitgevoerd. De voor en eind inspektie overnomen
zo dat de verhuurder, in dit geval Ymere in Amsterdam, zeer tevreden was. Offerte en uitvoering Prima. Rogier Bedankt van uit Duitsland.

Niets teverbeteren .

S. Kleingeld

We zijn door bedrijf Van den Honert snel, vakkundig en respectvol geholpen.
We zijn door bedrijf Van den Honert snel, vakkundig en respectvol geholpen.
Vooraf vind een inspectie ter plekke plaats en hiervan ontvang je een offerte met de gemaakte afspraken erin. Alles is volgens afspraak verlopen.

Ga zo door

Wim Huijser

Alle lof voor de manier waarop de woning van onze zus ontruimd is!

Verbeterpunten of tips ?

Ik kan geen verbeterpunten bedenken.