Ineke IJzermans

Heel fijn bedrijf! Snelle en volledige service en communicatie

Nvt

Anita de Roos

Zeer tevreden!! Mark geeft een duidelijke en volledige offerte af na een grondige en prettige kennismaking. Hij toont begrip voor de lastige situatie die een ontruiming met zich meebrengt. De... Zeer tevreden!! Mark geeft een duidelijke en volledige offerte af na een grondige en prettige kennismaking. Hij toont begrip voor de lastige situatie die een ontruiming met zich meebrengt. De communicatie tijdens het proces is helder en hij is makkelijk te bereiken. Alles is precies gedaan zoals in de offerte omschreven. Zijn team bestaat uit geweldige mensen! Er is door Mark zelfs nazorg geleverd na het ophalen van de container. Menig bedrijf kan van zijn dienstverlening leren. Complimenten, Mark! Ook voor je medewerkers.

Heesakkers

Zeer prettige ervaring. Alles keurig afgestemd. En de uitvoering netjes gedaan. De woningbouw was zeer tevreden hoe de woning was achter gelaten.

Dirk

Het gehele proces van de woningontruiming is zeer zorgvuldig en perfect verlopen. Ook de omwonenden waren vol lof over de wijze waarop het heeft plaatsgevonden!

OIART

Completely satisfied with the services provided by CVS. Highly recommended.

All good.

Cesare

Ik zou willen dat alle bedrijven zo professioneel, duidelijk en klantvriendelijk zijn als CVS. Het woningontruimingsproces is van beoordeling tot oplevering foutloos en helder verlopen. Je wordt... Ik zou willen dat alle bedrijven zo professioneel, duidelijk en klantvriendelijk zijn als CVS. Het woningontruimingsproces is van beoordeling tot oplevering foutloos en helder verlopen. Je wordt volledig ontzorgt, wat in veel situaties met een emotionele lading (in ons geval een ouder naar een verzorgingshuis) veel last van je schouders haalt. Mocht ik in de toekomst weer een woningontruiming moeten doen (hopelijk niet) zal ik zeker weer voor CVS kiezen.

Beter kan bijna niet.

Brigitte van Leuffen

Fantastisch, dit bedrijf heeft na overlijden van een dierbare de woning leeggehaald en alle correspondentie/inspectie met de woningbouw verricht. Fijn als in een moeilijke tijd dit uit handen wordt... Fantastisch, dit bedrijf heeft na overlijden van een dierbare de woning leeggehaald en alle correspondentie/inspectie met de woningbouw verricht. Fijn als in een moeilijke tijd dit uit handen wordt genomen. Persoonlijke documenten (zoals bankafschriften) zijn op gepaste wijze vernietigd en dit bedrijf is zowel telefonisch als per mail heel goed bereikbaar. Meer dan lof.

B. Glas

Zeer duidelijk in alle opties. Heel vriendelijk en hebben snel oog op de situatie.

Verbeterpunten of tips ?

Ga zo door. Al bij diverse bekenden en familie aanbevolen

Esther

Wij zijn zeer tevreden en blij met de hulp van Woningontruiming - Regionaal. Zeer vriendelijke mensen, die hun werk goed en zorgvuldig uitvoeren.

Ga zo door.

Henny

Twaalf jaar geleden de eerste ervaring met dit bedrijf gehad voor de ontruiming van het huis van een tante. Dit was perfect verlopen.
Het visitekaartje heb ik al die tijd bewaard. Nu was het...
Het visitekaartje heb ik al die tijd bewaard. Nu was het huis van schoonmoeder aan de beurt. De hernieuwde kennismaking en offerte zijn snel geleverd. De communicatie verliep perfect. Ook met de uitvoerders van de ontruiming. Op mijn vraag of ze ‘een foto’ zouden kunnen maken als het leeg was, werd aan voldaan (het werden er 22). Wij wonen 140 km buiten de plaats en vonden het fijn het resultaat snel te kunnen bekijken!
Van de overburen kreeg ik zelfs een bericht dat er heel netjes werd gewerkt.
Onze dank en lof gaat uit naar dit bedrijf, de medewerkers en uitvoerders! Een dikke 10.

Tip: vooral zo doorgaan!