Inga

Het is heel prettig om bij de aankoop van een huis in ander land mensen te hebben die t proces voor je begeleiden. Vooral mensen die je kunt vertrouwen. Ab en Jo zijn dit soort mensen. Open,... Het is heel prettig om bij de aankoop van een huis in ander land mensen te hebben die t proces voor je begeleiden. Vooral mensen die je kunt vertrouwen. Ab en Jo zijn dit soort mensen. Open, transparant maar bovenal betrokken bij de te maken keuzes. Hun service houdt niet op bij t zetten van een handtekening van koop!

Christine van der Linden

Wij hebben hele goede ervaringen met Ab. Hij heeft zeer goede contacten en kent de omgeving. Hij heeft ons geholpen om een uniek nieuwbouw appartement te vinden op een locatie die voldoet aan al... Wij hebben hele goede ervaringen met Ab. Hij heeft zeer goede contacten en kent de omgeving. Hij heeft ons geholpen om een uniek nieuwbouw appartement te vinden op een locatie die voldoet aan al onze wensen.

G Meijer

Ab is goeie vent die altijd snel en keurig reageert. Mede door hem hebben wij een appartement gekocht.