Producten

Silvia

Snelle levering en veel keuze, alleen weinig echte service

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had schoenen zouden naadloos zijn. Klopte totaal niet, moest toch retourkosten betalen en volgens mij is er helemaal niet meer naar gekeken. Heb daarom toen maar mijn complete bestelling geretouneerd, hoewel ik de werkboek heel mooi vond, maar zonder service van mij geen bestellingen meer

Gratis retour bij een slecht product

Wandelcoach-Angelique.nl

Geweldig product, kan ik iedere vrouw aanraden die veiligheidsschoenen moet dragen voor haar werk!

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering, leuk verpakt, alsof het een cadeautje is

Nvt

Snelle bezorging, en retour geen probleem, en snel mijn centjes ontvangen

geen probleem

Nee, geen verbeterpunten, alles zo laten, wij Nederlanders zijn een nuchter volk, alles gewoon zo laten, want alles wat je veranderd is geen verbetering

Eindelijk werkschoenen die er netjes uitzien en heerlijk zitten! Voor de 2e keer dezelfde gekocht en weer zeer tevreden.

Goede en snelle levering, alles was compleet en zelfs een kleine attentie bij de bestelling, altijd leuk!

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke website met de totale kosten van het product meteen inzichtelijk en duidelijk.

Op de website moest je voor veiligheidsschoenen per classificatie kijken. Bij ons bedrijf is de laagste classificatie voldoende, dus voor mij was het makkelijk geweest als ik gewoon alles in 1 lijst stond en niet verdeeld over de verschillende classificaties...

Zeer aangename werkwijze, wel heel spijtig dat ik de maat niet kon nameten op mijn lichaam waardoor ik zelfs 2 maten moest vergroten.

Vriendelijke en hulpvaardig

De afmetingen per merk of product, dus heupmaat 115cm = C48

Uitstekend !

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijke bestelling en snelle service

Top! Bestel al jaren mijn werkschoenen bij jullie.

Levering bij een pick up point zou fijn zijn.

Ben super blij met de klantvriendelijke manier waar op je geholpen wordt.

Beschrijf hier uw ervaring

Je word altijd netjes en behulpzaam geholpen en de website is zeer overzichtelijk.

Geen verbeter punten die ik op dit moment kan benoemen.

Vier stofjassen besteld

Beschrijf hier uw ervaring

Snel geleverd en prachtige jassen

De maattabel was voor ons niet echt duidelijk. Een mannelijke collega wilde ook graag een jas en het was lastig om via de maattabel te bekijken welke maat hij kon bestellen.