Producten

Isabel

Besteld, volgende dag in huis !

Duidelijk en klantvriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Behulpzaam. Telefonisch medewerker gesproken en die wist me gelijk te helpen.

Ruijtenvrouw glas in lood

Uitgebreide keuze in mooie dames werkkleding

Beschrijf hier uw ervaring

Ik werd goed geĆÆnformeerd over levertijden, bestelling goed verzorgd en verpakt

Levertijd iets vlotter

KDB Koeriers

Prima webshop, prima verzending en goede prijs, kwaliteit verhouding.

Beschrijf hier uw ervaring

Zie hierboven staand bericht. šŸ˜‰

Prima service, vriendelijk personeel

Polen

Levering was goed en snel, schoenen zijn te krap, maar was een op is op actie dus mogen niet terug. Ik koop dus niet meer via jullie.

Beschrijf hier uw ervaring

Levering is niets op aan te merken, schoenen waren snel binnen.

Als schoenen niet passen moet je ze gewoon terug nemen...in de winkel kan ik passen, hier niet. Op is op actie of niet.

Reactie Womenworks.nl:

Bij alle OP=OP artikelen staat vermeld dat er geen geld teruggegeven wordt, dus dit kan niet achteraf als verrassing gekomen zijn en iedereen kan komen passen in onze winkel.

Zeer positief, ruime keus en snelle levering.

Samantha Visser

Beschrijf hier uw ervaring

Wat geweldig, klusspullen voor voor vrouwen die er ook nog eens leuk uitzien! Ik heb een paar klusschoenen gekocht en was echt verrast door de mooie pasvorm, veel eleganter dan de 'klompen' die ik tot nu toe had. En dan die roze details en roze doos, echt super!

Info op website is juist, dwz op voorraad betekent ook op voorraad. Snelle levering. Al vaak gezocht naar nette bruine laarsjes met hak zonder rits of veters en die er uitzien als modieus...

Beschrijf hier uw ervaring

Graag nog meer modieus schoeisel met hak voor leidinggevenden en kantoormedewerkers die ook op de werkvloer bezig zijn

Kimberley

Goede werkschoenen, snel geleverd