Producten

Kirsten

Goede en leuke kleding, snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering, kleding super kwaliteit

Geen idee

Particulier

Niet nu

Florence Span

precies zoals verwacht

Inx Creations

Online besteld

Beschrijf hier uw ervaring

Leuke werkkleding voor mij als vrouw

Merkte wel op de website dat er weinig voorraad werkschoenen waren, dat vond ik wel jammer.

Ellen Van doleweerd

Koop al jaren hier mijn werkschoenen ,zitten lekker en kan er zonder problemen elke dag mee werken in ons magazijn.

Beschrijf hier uw ervaring

Eerste keer besteld via de website omdat ik dezelfde schoenen besteld heb hoef ik niet te passen en weet dat ze perfect zitten

CJL

Uitstekend assortiment en supersnelleverzending!

Beschrijf hier uw ervaring

Een snelle keuze is zó gemaakt. Maar kijk eens verder op de site wat er nog meer te koop is: dan blijf je je verbazen!

Houd dit vol!

Holkamp

Super

Beschrijf hier uw ervaring

Netjes verzorgt, snel in huis

Claudia van Dam

Duidelijke website, snelle en correcte levering met betaling achteraf

Zie boven

Momenteel geen verbeterpunten

Linda

Super! Werkschoenen en een werkbroek besteld. De broek was mij te klein.(vaak is mij het te groot) maar geen probleem , geretourneerd en netjes en vlug de nieuwe goed passende broek ontvangen!... Super! Werkschoenen en een werkbroek besteld. De broek was mij te klein.(vaak is mij het te groot) maar geen probleem , geretourneerd en netjes en vlug de nieuwe goed passende broek ontvangen! Eindelijk een shop gevonden waar ik als slanke vrouw goed zittende werkkleding kan scoren 😃 super !!

Beschrijf hier uw ervaring

Het duurde even voordat ik las dat een item waarachter staat : nul op voorraad. Door jullie dan direct besteld wordt en het een weekje duurt. Ik dacht in eerste instantie dat ze dan niet meer... Het duurde even voordat ik las dat een item waarachter staat : nul op voorraad. Door jullie dan direct besteld wordt en het een weekje duurt. Ik dacht in eerste instantie dat ze dan niet meer beschikbaar zijn. Kan ook aan mij liggen, maar wellicht is hier nog iets verduidelijking in te realiseren.

Claudia van den Brink

Online mijn veiligheidsschoenen besteld, overzichtelijke site met mooie werkkleding voor de dames.
Snel en netjes geleverd zoals beloofd word, ga er zeker vaker bestellen.

Beschrijf hier uw ervaring

fijne ervaring, snel geleverd!

geen min punten ervaren.