Producten

Nette levering, leuk dat er veiligheidskleding gericht op de dames

Liever bezorgen met PostNL dan DHL

F

Positief

Beschrijf hier uw ervaring

Het is prettig om de verzameling werkkleding te vinden die gemaakt zijn voor vrouwen en hierdoor ook prettiger zitten. Vooral omdat het meer en deel van de werkkleding gericht is op mannen.

Geen verbeterpunten. Het was prettig dat er snel gecommuniceerd werd dat de bestelling binnen was, wanneer de bestelling verstuurd werd en als het verstuurd was.

Gea Krol-Kost

Helemaal top!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik kreeg mijn bestelde werkschoenen snel in huis, na een halve dag daar mee gelopen te hebben merkte ik een piep op in 1 van de schoenen. Ik heb hierover gemaild en kon de schoenen terug sturen,... Ik kreeg mijn bestelde werkschoenen snel in huis, na een halve dag daar mee gelopen te hebben merkte ik een piep op in 1 van de schoenen. Ik heb hierover gemaild en kon de schoenen terug sturen, diezelfde week nog liep ik met een nieuw paar schoenen rond zonder piep! Geweldige service.

Die heb ik op dit moment niet.

Nikki

Goede service

Toos Verbeek

Heel persoonlijk

Beschrijf hier uw ervaring

Goed, met echt aandacht voor mijn vraag !

Neen

MooisvanMarieke

Leuk tuinpak

Beschrijf hier uw ervaring

Prijs kwaliteit verhouding lijkt prima. In het echt is het iets meer licht helder roze dan op de foto, maar helemaal te gek kleurtje!

Hooguit dat de kleur op de foto iets afweek van het origineel. Maar alsnog te gek kleurtje.

anoniem

Goed, snelle service

na

Carolien Bellis

Vriendelijke mensen, juiste maten

Beschrijf hier uw ervaring

De maat van de zorgjas was goed.

de Vries

Fantastisch

Beschrijf hier uw ervaring

Snel ontvangen met een leuk kleinigheidje erbij

2 labjassen gekocht. Zien er goed uit. Fijn dat er een daadwerkelijk verschil is tussen maat M en S. De stof voelt een beetje goedkoop, maar misschien hoort dat zo bij labjassen. Leuk ook om er een... 2 labjassen gekocht. Zien er goed uit. Fijn dat er een daadwerkelijk verschil is tussen maat M en S. De stof voelt een beetje goedkoop, maar misschien hoort dat zo bij labjassen. Leuk ook om er een roze nagelvijl bij te krijgen!

Beschrijf hier uw ervaring

Minder gebruik maken van plastic :) duurzamer dus! Moet er plastic om de labjas heen?