Producten

Hoek

Slecht

Beschrijf hier uw ervaring

Slechte ervaring...Ik koop een product en jullie verkopen het zelfde product aan een klant in de winkel dat vind ik een slechte zaak...En in het verleden was er ook al problemen met de bestelling... Slechte ervaring...Ik koop een product en jullie verkopen het zelfde product aan een klant in de winkel dat vind ik een slechte zaak...En in het verleden was er ook al problemen met de bestelling dat we langer moesten wachten

Geen product twee keer verkopen

Reactie Womenworks.nl:

Wat jammer dat je een slechte ervaring met onze webshop gehad hebt. Helaas is de voorraad van de webshop, (door de grote drukte) niet altijd uptodate en kan het daarom gebeuren dat we misgrijpen.... Wat jammer dat je een slechte ervaring met onze webshop gehad hebt. Helaas is de voorraad van de webshop, (door de grote drukte) niet altijd uptodate en kan het daarom gebeuren dat we misgrijpen. Dit staat ook aangegeven op onze site, bij twijfel over de voorraad kun je altijd bellen of iets er ook daadwerkelijk is. In jou geval ging het om de Dames laars Billy maat 38, hierop heb je 8 dagen moeten wachten, we proberen deze altijd op voorraad te hebben, maar soms verkoop je ineens 5 paar op een dag en is alles weg en aangezien dit weer uit Portugal moet komen duurt het wat langer. Wij zijn geen groot postorderbedrijf maar een klein team die iedere dag hun stinkende best doen.
Onze welgemeende excuses voor de vertraging. Team WomenWorks

Lotte

Goede service vriendelijk en snel verzonden

Beschrijf hier uw ervaring

Dames werkschoenen in grotere maten

Debbie

Netjes geleverd.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben verliefd op mijn roze werkschoenen. in een mannenwereld een roze tintje geven is altijd leuk. en de bijpassende nagelvijl maakte me ook helemaal blij

Judith

Snelle service

Beschrijf hier uw ervaring

Elk retour is voor eigen verzendkosten.

Een code sturen om gratis retour te doen. Heeft me nu 2x €6.95 gekost en helaas niets opgeleverd.

Joyce

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle service. Ook wanneer het een retour betreft.

De maten voor de lab jassen vallen klein. Een tip is om dit te vermelden.

Chantal

Correct en snel

Duidelijk en correct

Elly

Prima, ik heb werkschoen Eva besteld. Eindelijk een damesschoen gevonden die goed past. Ze zijn ook lekker licht.

Ga zo door

i-Tonline

Top website, snel, en daarna ook snelle levering

Gewoon prima

eigenlijk geen

Ana

Snel geleverd, blij met product

Super snel geleverd

Alles ging prima

I. Wageveld

Top

Beschrijf hier uw ervaring

Goede site snelle levering.