Locatie
Activiteiten
Fun
Beleving
Crew

Leuke events voor verschillende groepen. Instructeurs worden per groep aangewezen. Tof concept!

Aardig en enthousiast personeel!

Beste bezoeker,

Bedankt voor je leuke beoordeling en wat fijn om te horen dat jullie leuke begeleiding hebben gehad.

Met vriendelijke groeten,

Dominique

Leuke dag gehad met mijn vriendinnen!

De activiteiten die de locatie biedt, zijn erg uitgebreid.

Beste Dominique,

Bedankt voor je leuke en uitgebreide beoordeling voor Women Events.

Met vriendelijke groeten,

Babs

Wat een gave locatie!

Echt super veel te doen. Beachclub is #1!

Langere openingstijden! Te leuk om naar huis te gaan.

Beste Babs,

Bedankt voor je enthousiaste review! Hopelijk mogen we je nog een keer verwelkomen!

Aukeline van gerwen

Wat een verschrikkelijke oplichterij!
We hebben het be ready to marry en de bbq pakket gehad. De spellen vielen ENORM tegen. Het was nat en modderig buiten en wij werden min of meer gedwongen...

Geef van te voren duidelijk aan wat precies de bedoeling is.

Vriendinnenuitje Noa

.De erotische kookworkshop is een aanrader, grappig en ook nog eens lekker. Als verassing voor één van onze vriendinnen de charmante chef gehuurd. Dat maakte het helemaal af

Afwisselend programma.

Brides Team

Helaas geen reactie gehad op onze klacht van 2 juli 2017, zie hieronder!:

Gisterenavond zijn wij bij jullie geweest voor het evenement The Party. Wat een leuk vrijgezellenuitje had...

1. Reageren op een e-mail.
2. Zorgen dat er activiteiten zijn als daarvoor een arrangement wordt geboekt.

Reactie Womenevents:

Bedankt voor de uitgebreide feedback. Wij gaan hier direct wat mee doen. Helaas hebben wij de mail niet ontvangen, wij handelen mail altijd direct af. Vreemd, maar mogelijk is hij in de spamfilter terecht gekomen.

Tijdens de avond worden er op de schermen animaties getoond van wat de bedoeling is met The Almost Impossible Gameshow. Daarnaast wordt bij aanvang van een spel een aankondigingstune met oproep om deel te nemen afgespeeld. De activiteiten (20 tot 30 in totaal!) worden verder zo centraal mogelijk aangeboden (op de dansvloer, podium, terras, restaurant, etc.) en minimaal gedurende een kwartier.

Kan het misschien zijn dat jullie afgezonderd ergens op het bbq-plein zaten en het daardoor gemist hebben? We berijpen namelijk niet hoe dit kan.

Voor verdere afhandeling en oplossing is het makkelijk om direct contact te hebben. Stuur aub nogmaals een mail en/of bel naar 0344-745400. We lossen dit graag op.

Maxine

.Na het zien van de foto's en filmpjes op jullie website konden we al niet meer wachten tot het zover was. We hebben met z'n alle genoten van onze vriendinnendag en ga er maar vanuit dat jullie ons...

.Zowel indoor als outdoor veel mogelijkheden, leuk personeel en lekker eten.

Tot volgend jaar! :-)

Vrijgezellenfeestje Liza

.Geef je over aan womenevents en je zult een vrijgezellenfeestje hebben om nooit meer te vergeten!

.Zoveel verschillende mogelijkheden en dat alles op één locatie midden in het land.

Reactie Womenevents:

Wat een gave beoordeling, heel erg bedankt!

Sabine

.BBQ donuts is een super beleving; chillen en lekker eten op het water met vriendinnen. En de bediening per jetski was ook niet verkeerd ;)

.Prijs-kwaliteit verhouding top!

Reactie Womenevents:

Bedankt voor je 5 sterren beoordeling! :-)

Team Women Events

We hebben een super geslaagd vriendinnen uitje gehad! We hadden gekozen voor paaldansen & food truck festival. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Ontzettend genoten van deze dag. Echt een...

Goed georganiseerd en behulpzaam en vriendelijk personeel.

Reactie Womenevents:

Wat een leuke en enthousiaste beoordeling! Super bedankt, vinden we leuk om te lezen. Hopelijk tot een volgende keer.