Woldring Porselein

Woldring Porselein Ook benieuwd naar feedback over de webshop Woldring Porselein? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company49
7.5/10
Goed (8/10)
78 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Woldring Porselein met 7.5/10. Gebaseerd op 49 ervaringen.

bucks

Had een vraag over grote bestelling na 25 min aan het lijntje gehouden! om ze telefonisch te bereiken heb ik het opgegeven, ga ik toch maar naar een winkel bij ons in de buurt..

Erik
Erik

Top service.

Frans Wiegers
Frans Wiegers
Score voor Woldring Porselein:5/5

Goede service! had borden besteld en waren er binnen no-time!.

Score voor Woldring Porselein:5/5

Tijdje geleden een aantal artikelen besteld, zeer tevreden met de kwaliteit!.

Peter
Peter

Top bedrijf!.

Woldring Porselein 1 beoordeling

Zeer slecht! koop geen produkten bij dit bedrijf. er is een automatische koppeling met betrekking tot factuur voering met billink. achteraf betalen lijkt onmogelijk. heb drie aanmaningen tot betaling gehad terwijl de bestelling nog niet binnen was! inclusief sommatiekosten! zeer slecht contact met woldring te krijgen. billink service is ronduit waardeloos. alles geautomatiseerd, geen enkele medewerking verleend.

Score voor Woldring Porselein:5/5

Exclusief servies! bijna nergens te vinden.

Staf Ooms

Zeer slecht - probeer reeds enkele tijd een bestelling te plaatsen - er wordt 5 % beloofd maar deze wordt niet uitgevoerd--tevens kan ik nooit mijn bestelling afdrukken - ik beschik enkel over een ordernummer ? geen bestelling - nog steeds geen reaktie of een eventuele oplossing ??.

Gerard

4 pastaborden te moeilijk om te leveren en klant op de hoogte te houden. ongeschikt wat mij betreft. kan gebeuren natuurlijk, maar lees meer verhalen over late of geen levering. lijkt wel alsof het nog uit china moet komen.

Woldring Porselein 1 beoordeling

Heb op 3 april een bestelling gedaan. waren de producten niet meer te leveren. stonden nog wel op de site! dus een nieuwe bestelling gedaan. op wo 19 april een nieuwe bestelling gedaan. bericht van woldring. op dit moment niet in voorraad maar wel bij de leverancier. wordt binnen 3-5 werkdagen bij u afgeleverd. heb een berichtje gestuurd dat ik het vr. 29 april als verjaardag cadeau nodig had. krijg bericht dat ze het niet voor29 april kunnen leveren. 9 werkdagen later! wat een vreselijk slecht bedrijf. zal niemand aanraden hier ook maar iets te bestellen.

Bedrijfsinformatie

Woldring Porselein is dé specialist op het gebied van servies, zoals schitterende kopjes, glazen en borden. Al meer dan 110 jaar is Woldring een begrip in Nederland vanwege het uitgebreide assortiment van schitterende artikelen van vooraanstaande merken als Iittala, Maxwell & Williams en Royal Albert die wij aanbieden. Met het servies uit onze webwinkel kunt u precies de sfeer en presentatie tot stand brengen die u voor uzelf en uw gasten wilt.
Adres
Osloweg 91a