Carla Beens de Ruiter

Waardeloos! Totaal onbereikbaar. Foute levering, helemaal niet hetgeen ik besteld heb. Maar contact erover ho maar.
Koop hier niet! Bovendien bestelling zeer slecht en onzorgvuldig verpakt.

AJacobs

Slecht. Bestelling is niet geleverd. Eerst niet op voorraad. Vervolgens geen reactie op mijn mail. Uiteindelijk werd verteld dat bestelling in magazijn was aangekomen, maar deze is nooit verstuurd.... Slecht. Bestelling is niet geleverd. Eerst niet op voorraad. Vervolgens geen reactie op mijn mail. Uiteindelijk werd verteld dat bestelling in magazijn was aangekomen, maar deze is nooit verstuurd. Gevraagd om dan bestelling maar te annuleren. Geen reactie van bedrijf. Vooraf betaald. Dus dat geld ben ik kwijt.

Vandegraaff

Een maand geleden besteld en betaald, twee serviezen. Nog steeds niets ontvangen en geen reacties op vier door mij verzonden mails.

M.

Waardeloos. Bestelling gedaan als cadeau, welke de ontvanger al bleek te hebben. Ik heb al €4,95 verzendkosten betaald, vervolgens voor retour moet ik ook nog €6,95 retourkosten betalen en om het af... Waardeloos. Bestelling gedaan als cadeau, welke de ontvanger al bleek te hebben. Ik heb al €4,95 verzendkosten betaald, vervolgens voor retour moet ik ook nog €6,95 retourkosten betalen en om het af te toppen als ik een ander product van dit bedrijf zou willen als vervanger wederom €4,95 verzendkosten.

PK Lem

De glazen bakjes van Sareva . die ik heb besteld zijn zeer fijn en sluiten bijzonder goed. Ik heb ze gekocht omdat ik geen plastic bakjes meer wilde kopen. ik raad ze iedereen aan. Ze zijn ook nog... De glazen bakjes van Sareva . die ik heb besteld zijn zeer fijn en sluiten bijzonder goed. Ik heb ze gekocht omdat ik geen plastic bakjes meer wilde kopen. ik raad ze iedereen aan. Ze zijn ook nog in Nederland gemaakt.
Alleen stond ik te kijken van het vele plastic waarin ze verpakt zaten, daar stond ik wel van te kijken!! Probeer ik wat milieu vriendelijker te kopen, zit het in heel veel plastic verpakt!! misschien iets om over na te denken?

Robert

Verzending en retourzending snel en goed verwerkt

J. van Dam

Vandaag onze bestelling ontvangen, 12 borden, 3 heel, de rest echt in diggels! Slecht verpakt in véél te ruime doos, zonder stickers met 'breekbaar' er op. Voor de bezorgers dus niet duidelijk dat... Vandaag onze bestelling ontvangen, 12 borden, 3 heel, de rest echt in diggels! Slecht verpakt in véél te ruime doos, zonder stickers met 'breekbaar' er op. Voor de bezorgers dus niet duidelijk dat het breekbaar was. Die stickers waren op zeiden ze later. Ongelooflijk. Wij hebben dus totaal géén vertrouwen meer in dit bedrijf voor wat betreft servies versturen per post.

Marike

Goede ervaring met het bestellen van enkele keukenproducten

Petra

Heel lang wachten op bestelde artikelen en als je dan een mail stuurt met een track and trace code van dhl die je van hun hebt gekregen is ineens een dag later een mail dat het product verstuurd is... Heel lang wachten op bestelde artikelen en als je dan een mail stuurt met een track and trace code van dhl die je van hun hebt gekregen is ineens een dag later een mail dat het product verstuurd is met post.nl met track and trace en voila een dag later ineens in de brievenbus. Moest ik daar een week op wachten?