7.6/10
7.4/10
7.4/10

Hoe was je ervaring met de monteur?

Er kwamen 2 monteurs, de ene 'repareerde' de vaatwasser, de ander keek toe.
Er kwamen 2 monteurs, de ene 'repareerde' de vaatwasser, de ander keek toe.
Er werd me verteld dat het niet aan een verstopping lag, maar de pomp was versleten, ze lieten me de oude pomp zien. Ik kon daaraan natuurlijk niets zien en ze vervingen de pomp voor een nieuwe voor 140 euro, wat achteraf geen nieuwe pomp bleek te zijn! De melding E24 kwam dan ook steeds weer terug na een paar keer wel goed gedraaid te hebben. Ik heb hun anderhalve week later gebeld of ze terug wilden komen om te kijken wat het dan wel was en ben toen enorm onbeschoft bejegend aan de telefoon. Er werd me gezegd maar te mailen als ik wilde dat hij nog langs kwam, maar ik heb een andere monteur genomen die WEL een nieuwe pomp erin gezet heeft en me ook liet zien waarom die oude niet nieuw was.
Oplichterij dus !

Zoetermeer

Verbeterpunten of tips?

Deze monteur NIET nemen! Vervangt de pomp met een gebruikte en rekent daarvoor 140 euro.

Beste Mevrouw,
We hebben, helaas zonder succes, contact met je geprobeerd op te nemen. We nemen je feedback mee in onze volgende evaluatie.
met vriendelijke groet,
Kyra van witgoed.website

Ok. reactie ietwat laat na aanvraag maar service prima

prima! Snel en proffesioneel

sittard

snellere reactie

Hoe was je ervaring met de monteur?

Aardig monteur en weet wat hij doet.

Maastricht

Rommelig

Hoe was je ervaring met de monteur?

Monteur kon vaatwasser niet ter plaatse herstellen en heeft deze meegenomen. Nu 6 dagen later is toestel nog niet hersteld.

Amsterdam

Beste,
Inmiddels hebben wij de monteur gesproken en deze gaf aan dat het onderdeel die besteld moest worden 4 dagen levertijd had. Als het goed is wordt je vandaag gebeld over de stand van zaken en het inplannen voor afspraak.

Dick Holman

Zeer slechte ervaring. Hele dag gewacht en de monteur kwam niet opdagen! Ander bedrijf gebeld en die wisten mij te vertellen dat dit een tussenpartij is die de monteur een hoge vergoeding in... Zeer slechte ervaring. Hele dag gewacht en de monteur kwam niet opdagen! Ander bedrijf gebeld en die wisten mij te vertellen dat dit een tussenpartij is die de monteur een hoge vergoeding in rekening brengt, hierdoor moet de monteur de klant ook hogere kosten in rekening brengen door bijvoorbeeld onderdelen duurder te verkopen of er langer over te doen en extra tijd te berekenen.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Zeer slechte ervaring. Hele dag gewacht en de monteur kwam niet opdagen! Ander bedrijf gebeld en die wisten mij te vertellen dat dit een tussenpartij is die de monteur een hoge vergoeding in... Zeer slechte ervaring. Hele dag gewacht en de monteur kwam niet opdagen! Ander bedrijf gebeld en die wisten mij te vertellen dat dit een tussenpartij is die de monteur een hoge vergoeding in rekening brengt, hierdoor moet de monteur de klant ook meer kosten in rekening brengen door bijvoorbeeld onderdelen duurder te verkopen of er langer over te doen en extra tijd te berekenen.

Amsterdam

Beste Dick,
Beste Dick,
Bedankt voor het schrijven van deze review. Inmiddels hebben wij contact gehad, maar helaas gaf je hierbij aan dat je er klaar mee bent. Wij zijn inderdaad een overkoepelende organisatie t.b.v. planning, marketing, opleiding en kwaliteitsbewaking.
Witgoed monteurs in Nederland kunnen zich bij ons aansluiten. Wij kijken dan of deze monteurs de juiste opleiding hebben en doen een deel van hun marketing (wat vaak veel geld en tijd kost voor zelfstandige als zij dat zelf doen) Wij kunnen dan ook bemiddelen tussen monteur en eindklant als er iets niet goed is gegaan.
Dit betekend niet dat je aan het eind meer geld kwijt bent. Beter gezegd zelfs, bij ons zijn de prijzen transparant en kom je niet voor verassingen te staan.
Ondanks alles ben ik blij voor je dat jouw machine weer is gemaakt.
Kyra van witgoed.website

1e afspraak(1730) belde monteur op dat het later ging worden- na nog een keer bellen stond hij pas om 2130 op de stoep. (Uiteindelijk niks gedaan aan vaatwas)
Vervolgafspraak gemaakt waar hij...
Vervolgafspraak gemaakt waar hij vervolgens niet op kwam dagen en later bleek vergeten te zijn. Goede ervaring? Helaas niet nee.

Eindhoven

Afspraken nakomen.

Beste Mevrouw,
Ontzettend vervelend om te lezen dat je het zo hebt ervaren. Toch bedankt voor je feedback. We hebben inmiddels gesproken met de monteur en het gaat hier volgens mij om miscommunicatie waarvoor excuses! De monteur geeft aan dat jullie na het eerste gesprek af hadden gesproken dat hij na half 20.30 langs kon komen. Verder wilt hij zijn excuses aanbieden dat hij de tweede afspraak is vergeten.
Ik hoop dat je vaatwasser het weer doet en niet met de hand hoeft af te wassen.

Mirjam van Galen-Magnée

Als je verder zoekt op de website dan is het nog een hele zoektocht om weer bij Delft uit te komen. De website is wat verwarrend.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Snelle service! Bellen en binnen 2 uur was de wasmachine gerepareerd!
Vriendelijke en vakkundige monteur.

Delft

Verbeterpunten of tips?

Prima vakman, zou geen verbeterpunten weten.

Super!!????

Hoe was je ervaring met de monteur?

Een zeer ervaren monteur ( Marek) vriendelijk en het probleem snel opgelost!????

Heemskerk

Wij zouden terug gebeld worden voor een afspraak te maken. Nooit terug gebeld en opeens stonden ze een week later voor de deur zonder dat wij het wisten. Ondertussen hadden we zelf de reparatie al... Wij zouden terug gebeld worden voor een afspraak te maken. Nooit terug gebeld en opeens stonden ze een week later voor de deur zonder dat wij het wisten. Ondertussen hadden we zelf de reparatie al geregeld.

Dordrecht

Beste,
Bedankt voor je feedback. We hebben contact gehad met de monteur in Dordrecht. Hij gaf aan dat hij jullie wel heeft geprobeerd te bellen, maar helaas kreeg hij jullie niet te pakken. Om het zekere voor het onzekere te nemen is hij toch maar naar jullie toe gekomen.

A.Feenstra

Geweldig, Een dikke duim!

Hoe was je ervaring met de monteur?

Was vriendelijk,zag meteen wat het probleem was en heeft het uitstekend opgelost.

Assen

Verbeterpunten of tips?

Geen enkele klacht,een vakman.