Rita

Goede voorlichting, goede uitleg en tips. Ik had al goede ervaring met het bedrijf en zal hier zeker klant blijven

Fam Sieraad

Zoals gewoonlijk goed advies en uitleg en keurige bezorging.

Murk

Al bijna 25 jaar tot volle tevredenheid

Waterschoot

Goed deskundig advies

anonymous

Onze ervaring is positief. Helaas hebben 2 van mijn kennissen, die op ons advies, bij u wilde kopen afgehaakt. Beiden hebben een negatieve ervaring opgelopen bij de verkoper in de winkel. Los van... Onze ervaring is positief. Helaas hebben 2 van mijn kennissen, die op ons advies, bij u wilde kopen afgehaakt. Beiden hebben een negatieve ervaring opgelopen bij de verkoper in de winkel. Los van elkaar hadden zij nagenoeg dezelfde klachten.
Jammer, dat kan voorkomen worden.

Wolswijk

Keurig geholpen goede uitleg

anonymous

We gingen naar de winkel in Terneuzen werden keurig te woord gestaan. Ik had een wasmachine in mijn hoofd mevrouw wilde die mij best verkopen met de aantekening dat uit ervaring van jullie monteurs... We gingen naar de winkel in Terneuzen werden keurig te woord gestaan. Ik had een wasmachine in mijn hoofd mevrouw wilde die mij best verkopen met de aantekening dat uit ervaring van jullie monteurs blijkt dat er vaak onderhoud aan moet worden gepleegd. Vond ik erg netjes dat ze dat ons liet weten, dat kon ik op internet nergens vinden. Ik heb daarop besloten voor een andere optie te kiezen. Ze heeft advies gegeven dat voor mij van toepassing is, netjes gemeld wat de acties waren. Enige minpuntje was dat helaas het gekozen machine niet op voorraad in de winkel was, levering was daar in tegen al na 3 werkdagen. Aflevering ging keurig netjes binnen aangegeven tijd en inclusief nog eens wat uitleg. Oude machine direct meegenomen. En voor vertrek nog de mededeling bij vragen mag u ons altijd bellen.

Aartman

Zeer snelle levering.
verkoper gaf goede adviezen.

J van Heugten

Hele fijne en prettige contact met de verkoopster en met de monteur die kwam plaatsen . Jammer dat er nog geen week over heen gaat dat de montage van een vaatwasser gratis is