Centrale Apotheek Dupont, Centraleapotheekdupont@hotmail.com

Vooreerst was het een makkelijke zoektocht naar thermische papierrollen: gewoon de afmetingen invullen en daar verschenen al de juiste thermische papierrollen. Voor het invullen van de aantallen was... Vooreerst was het een makkelijke zoektocht naar thermische papierrollen: gewoon de afmetingen invullen en daar verschenen al de juiste thermische papierrollen. Voor het invullen van de aantallen was het ook geen probleem. De website is heel gebruiksvriendelijk en alles is duidelijk afgebeeld. Ook bij het vermeerderen van de aantallen verschenen direct de prijzen, haast geen wachttijd.
Het invullen van de gegevens verloopt ook perfect, gezien bij problemen bijkomende info "voorhanden" is.
Na de bestelling te hebben geplaatst en betaald , kreeg ik een telefoontje waarbij ik nog een bijkomende korting kreeg.
Ik ben echt heel tevreden als Belgische klant , want waar ik soms moet achter vragen is een juiste factuur en bij GOODSTORE was alles correct vermeld op de factuur (o.a. BTW-nummer) . Ook voor de levering op kantoor. Haast geen wachttijd tussen bestelling en levering. Levering gebeurde 's morgens , dus daar ook geen "verloren wachttijd". Ik denk dat het moeilijk zal zijn voor een ander bedrijf om zo een goed score te halen.

M van Santen stroeven

Top bedrijf.

R.R. van der Torren

Prima bedrijf, goede service

Leila Hogenkamp

Perfecte service

Arnoud Kortleven

Goede service en snelle levering!

Ineke

Geweldig bedrijf goede service en heel netjes geleverd

Karin

Alweer prima, alles zoals beloofd

Levanto

Slecht

Reactie Wissellijstenwebshop.nl:

Beste Carin,
Hartelijk dank voor uw review, wij proberen al enkele dagen om met u in contact te komen.
Beste Carin,
Als het goed is (kan ik niet verifiëren) dient u geïnformeerd te zijn over de langere levertijd van uw bestelling bij het bestellen. Helaas hebben wij vanuit deze leverancier tot tweemaal toe te horen gekregen dat een beloofde leverdatum in ons magazijn niet gehaald kon worden.
Ik heb persoonlijk toen zelf een mail opgesteld en deze toegezonden naar alle klanten, waaronder ook u. Gevraagd werd in deze e-mail mochten er problemen zijn met de nieuw gestelde leverdatum even contact met ons op te nemen.
Marco Oosterlaken

C Hoog