WipeOut

WipeOut Ook benieuwd naar feedback over de webshop WipeOut? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company248
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen WipeOut met 9.2/10. Gebaseerd op 248 ervaringen.
Locatie

Dhr. Zandvoort
Dhr. Zandvoort

.aardige instructeur
.fantastische ervaring

De waterkant is op sommige plekken een beetje onvoorspelbaar

Beveelt u dit bedrijf aanJa

"we hebben ontzettend veel lol gehad".

Emiel
Emiel

.leuk om te doen
.sympathiek personeel
.uniek concept

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Unieke ervaring die ik niet snel zal vergeten.

Ali
Prima (7/10)
Ali

Uniek conept

Er mag meer variatie zijn in de spellen

Reactie WipeOut:

Bedankt voor je goede beoordeling Ali.
We kunnen je vertellen dat er eind dit jaar nieuwe obstacles zullen zijn!

Score voor WipeOut:3.5/5

Super gezellig.

Bart Kamphorst
Bart Kamphorst

Veel verschillende activiteiten.
Erg leuk met groepen

Makkelijker uit het water komen

Reactie WipeOut:

Bedankt voor je 5sterren beoordeling Bart. En bedankt voor je feedback, we zijn op dit moment bezig om iets te bedenken voor de waterkant.

Supergaaf!.

Martin
Martin

Top

Niks

Reactie WipeOut:

Bedankt voor je goede beoordeling!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Isa was de blob en we hebben genoten.

Yanick vandebeek
Yanick vandebeek

Reactie WipeOut:

Bedankt voor je goede beoordeling en complimenten voor Nikita!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

We hebben ons heul erg vermaakt, zeg maar een unieke ervaring. .
vooral onze gids heeft het verschil gemaakt, zonder nikita was het nooit hetzelfde. .
dikke merci en kusjes voor nikita, zij verdient opslag.

Dave brouwer
Dave brouwer

Goed figuur

Instructrice mag wel mee doen volgende keer

Reactie WipeOut:

Bedankt voor je goede beoordeling Dave.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Top dag gehad maaike is de beste.

Milan
Milan

Voor ieder wat wils.

Jammer van het mindere weer maar daar kan de organisatie natuurlijk niks aan doen.

Reactie WipeOut:

Bedankt voor je leuke beoordeling!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

.een leuk programma op tv om naar te kijken maar nóg leuker om zelf te doen!!.

Voldoende (6/10)
Danique

Concept is erg leuk, alle activiteiten op één plek. De activiteiten zijn ook erg leuk om te doen. Gezellig dagje weg, je moet wel geluk hebben met het weer.

Wat als eerste erg jammer is en wat verbetert kan worden is de helderheid in kosten. Bij boeking kom je er ineens achter dat je 2,50 aan calamiteitenverzekering moet betalen. Het zou klantvriendelijker zijn geweest om dit op voorhand duidelijk aan te geven. Daarnaast wat echt heel jammer en vervelend was is dat we niet goed geïnformeerd zijn voor de afterparty. Bij het tijdslot 4-7 kan je aansluitend nog after party bijboeken. Dit ook nog expliciet aan de telefoon gevraagd. Na de activiteit kwamen we kwart over 7 pas bij de douchelocatie aan. Daar moesten we met 15 dames douchen onder een slappe straal (met 5 douches), dit duurt even. Na een kwartier kwam er al iemand van de schoonmaak aangeven of we op wilde schieten, deze persoon kwam na ene half uur wederom. Om kwart over 8 waren we gehaast klaar. Toen kregen we te horen dat we slechts tot 9 uur konden eten. Dit was dus helaas niet rustig en gezellig tafelen. Omdat je je eigen vlees klaar moet maken (wat overigens natuurlijk geen probleem is en gezellig) kost het wel tijd. Hierdoor moet je alles tegelijk eten en bijna schrokken om op tijd klaar te zijn. Bovendien waren om iets voor half 9 de foodtrucks al bezig met sluiten. Iets voor half 9 was de foodtruck met hamburgers al gesloten. Ook kregen we bij de wraptruck te horen dat het allemaal het laatste was en dat ze eigenlijk bijna dicht moest gaan. Binnen bij de bbq/gril werd al voor sluitingstijd de ijsjesmachine schoongemaakt en kregen degene die een softijsje wilde dus niets meer. Erg jammer, je zou denken dat een organisatie als deze betere ervaringen heeft met tijdslots. Het feest naderhand was op zich erg gezellig en leuk, maar een verzoeknummer mag je niet vragen, althans wordt/mag niet gedraaid worden. Een liedje wat ook maar enigszins in de buurt komt van een kroeglied wordt geweigerd te draaien, beetje jammer voor de sfeer. Zelfs als het verzoek komt om slechts één liedje wat enigszins een feestnummer is te draaien. Bovendien leek het drinken aangelengd te zijn met water.
De begeleider van de spellen heeft het super gedaan, daar is niets aan op te merken. Hij en de spellen zorgen ervoor dat ik jullie toch aanraad, echter alleen voor de activiteit de overige faciliteiten niet. Zeker gezien het bedrag wat je er voor betaald.

Reactie WipeOut:

Hi Danique, je hebt twee keer een beoordeling geplaatst. We hebben zojuist op de andere gereageerd.

Score voor WipeOut:3/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Leuke dag, gematigd door sommige omstandigheden had beter gekund.

Prima (7/10)
Danique

alles is op één locatie dat is makkelijk. Het strand is ook erg mooi en schoon.

Verder zijn de attracties ook verouderd, voor nu hebben we er geen last van gehad maar het oogt wel een beetje jammer gezien het bedrag wat je er voor betaald.

Reactie WipeOut:

Hoi Danique, bedankt voor je beoordeling én je feedback! Daar leren we graag van om zo te kunnen verbeteren. Met een aantal zaken zijn we mee aan de slag zoals het eten en de douches. Dit laatste willen we gaan uitbreiden en eten kan nu tot 10uur. Nogmaals bedankt en hopelijk tot een volgende keer.

Score voor WipeOut:3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Was een hele mooie dag, maar het had zeker beter gekund jammer dat er sommige (grove) steken zijn gevallen.

Bedrijfsinformatie

Dit is de enige echte WipeOut locatie in Nederland! Licensed by Endemol! Alles staat voor je klaar: de Big Red Balls, Sucker Punch muur, Sweeper en natuurlijk de ... BLOB!

Painfully Funny!
Adres