WipeOut

Horeca
Activiteiten
Funfactor

Super leuke ervaring!

Gezellig, actief en lekker gek!

Misverstanden over een all-incluse pakket.

Beste Jitske,
bedankt voor je leuke en uitgebreide beoordeling voor onze locatie! We zullen de tip meenemen in de toekomst.
Hopelijk zien we jullie nog eens terug!
Met vriendelijke...
Beste Jitske,
Hopelijk zien we jullie nog eens terug!

Jerrel

Niet durven, maar doen!

Te gek! was geweldig!

Beste,
bedankt voor je beoordeling!
Met vriendelijke groepen,

Jerry

Top

Ook bij minder weer zorgen jullie voor een topdag! Complimenten voor de enthousiasme van de begeleider.

Beste bezoeker,
bedankt voor je mooie beoordeling!

Timo

Painfully funny

begeleider was heel enthousiast en zorgde ervoor dat iedereen veilig deelnam aan de activiteiten.

Beste Timo,
bedankt voor je beoordeling! Zien we jullie nog eens terug?

bart

Ge-wel-dig

Beste Bart,
bedankt voor je leuke beoordeling!
Team Holland Evenementen Groep

Sem

Funny!

- Goed personeel
- leuke activiteiten
- volledige aandacht
- wordt alles aan gedaan om je als gast goed te laten voelen

- wetsuits sneller laten drogen.

Beste Sem,
Bedank voor je 4-sterren beoordeling! Wat leuk om te horen, dat jullie een leuke dag hebben gehad. Zien we jullie nog eens terug voor een ander parcour?
Met vriendelijke groeten,...
Beste Sem,

Rik Hendriks

Samen met onze groep er een leuke dag van gemaakt. De locatie leent zich ervoor om er een leuke vrijgezellen dag van te maken
Om te beginnen. Bij binnenkomst was er geen begeleiding die je...
Om te beginnen. Bij binnenkomst was er geen begeleiding die je verder hielp. Je word richting de toren gestuurd en daar zie je wel verder. Daar kom je in een puinhoop van bezoekers die allemaal opzoek zijn naar een plekje om om te kleden. Want met zon 8 omkleed hokjes waar 4 man in gaat, is veel en veel te weinig voor het aantal bezoekers dat samenkomt op dezelfde tijd. En denk er maar niet aan dat je achteraf ff een lekkere warme douche kan nemen. Want daar zijn er maar 5 hokjes van en 5 voor de vrouwen.

We worden opgeroepen en kunnen mee naar de Yellow baan. Leuk, gelachen, pijn gehad. De activiteiten keus bij Yellow snap ik niet. Dan ga je toch voor de activiteiten waar je het meest bij kan stunten. Maar dat valt tegen.
Tijdens de activiteiten staat de begeleider achter het paneel en kan hiermee de activiteit manipuleren. Leuk want dat geeft een verassing. Maar dat is ook gevaarlijk. Hierdoor is je inschatting anders dan je gepland had en kan je behoorlijk lelijk vallen.
En daar wil ik dan ook even op inzoomen.

ALS je ervoor kiest om de activiteit te manipuleren, dan moet je ook bewust zijn van de risico's die je neemt als begeleider en dan al helemaal op de hoogte zijn van het ehbo protocol.
Geen van beide was het geval.
Er was bij onze activiteit (mega sweeper) een incident waar een meisje verkeerd op haar nek/schouder viel. Mede door de begeleider achter het paneel. Want de sweeper kreeg een flinke snelheid.
Dit meisje viel in het water en bleef stil liggen.
Waarop vrienden en ikzelf het water in zijn gesprongen en we haar richting de kant hebben gebracht. Bijna bij de kant geeft het meisje pijn in haar schouders en rug aan. Waarbij bij mij alle alarm bellen afgingen. Stil laten liggen en recht uit het water.
We hadden ehbo gevraagd, deze kwamen ook maar wisten van toeten nog blazen. Het waren 2 blonde meisjes met een fluoriserende jas aan, op de fiets. Dit moest blijkbaar het ehbo team zijn.
Bij aankomst zeiden beide meisjes: jaa, maar ik ga niet het water in! Wat ons allemaal verbaasde.
De 2 meisjes stonden erbij en keken ernaar. Ze wisten TOTAAL niet wat er moest gebeuren. En bleven wachten op de brancard. Dat duurde zon 10 min en hierdoor raakte het slachtoffer wat onderkoeld. 1 van de meisjes zag dat en pakt het goud/zilveren dekentje en wil dat aan mij overhandigen. Leg dit er maar even over haar heen zegt ze. Ik kijk haar aan en zeg: joh ze ligt in het water, denk je nou echt dat dat zin heeft. Maar nee kom vooral niet helpen joh! Wat een ehbo specialist!
Vervolgens is de brancard eindelijk te plaatse. En wat denk je? In plaats van het water in gaan en helpen met het slachtoffer uit het water te krijgen, bleven beide meiden lekker droog aan de kant van het water en mochten wij het slachtoffer eruit tillen. Ongelooflijk maar waar!

Eenmaal op de kant, is waar het helemaal fout is gegaan. Ik heb de meisjes over laten nemen en van een afstand gekeken. Op het moment dat slachtoffer op de kant was. Duurde het zon 1 minuut voordat 1 van de meisjes het slachtoffer op haar zij draaide om even op haar rug te voelen en te vragen: voel je dit en dit? Klinklare onzin natuurlijk. Wat wilde ze voelen?
Maar laten we even helder houden: dit is NOG STEEDS een slachtoffer die rug pijn aaangeeft! Draaien op zon moment? NO WAY! maar het werd nog erger.
Want daarna zei ze gelijk: Ach kom maar eens overeind zitten. En met zn 2en hebben de meisjes haar even overeind geholpen. NIET TE GELOVEN! Ik ben weggelopen want zon wanvertoning kon ik niet aanzien!
Weer bij mijn groep aangekomen vraag ik aan de begeleider wat het protocol is wat hij moet volgen wanneer en zoiets gebeurt. Zegt die: jaa dan bel ik mijn leidinggevende. Oftewel: IK HEB GEEN IDEE.

Toch bijzonder, een bedrijf waar letsel nogal snel kan optreden. En dan geen adequate afhandeling van ongelukken.
Het spijt me zeer maar wat ik hier heb gezien is beneden alle peil. Het word tijd voor kortdaad optreden, uitgebreide ehbo training met extra inzoomen op vallen/stoten/breuken. Goed opgeleid personeel die voorzien zijn van communicatie mogelijkheden en specialisten in dienst die de juiste zorg kunnen verlenen.
En dan al hemaal omdat er 22 euro aan ongevallen verkering betaald moet worden en de prijs die je in zn geheel betaald.
Prijs/kwaliteit is ver te zoeken bij Wipe-out.
6-pack bier = 17 euro.
Bbq = zeer slecht georganiseerd en het vlees was niet smaakvol.

Al om al, leuke dag maar wat een slechte organisatie!!

Zie hierboven

Zie hierboven!
Nazorg na ongelukken
Prijs/kwaliteit verhouding
Getraind personeel
Bbq

Bryan

Great!

.What a great experience! Our bachelorparty was the bomb and we will come back. See ya soon Wipeout!

Dear Bryan,
Thank you for your review! Do we see you again?
Best regards,

Alvaro

Coooool!

Wat een gaaf concept! Wij hebben echt genoten van Wipeout. Echt een aanrader voor iedereen die een leuk dagje wil beleven!!!!

Beste Alvaro,
Bedankt voor je leuke review! We vinden het leuk om te horen dat jullie een leuke dag hebben gehad!

MaryLinde

Heel leuk maar ook wel erg eng!

De funfactor ligt erg hoog!

Beste MaryLinde,
bedankt voor je review! Zien we je nog eens terug?